Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
€ 7.999,- p/mnd klik hier
2015, 41300 Km
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
€ 8.249,- p/mnd klik hier
2015, 22567 Km
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
€ 8.000,- € 8.250,- p/mnd klik hier
2015, 23164 Km
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
€ 8.440,- p/mnd klik hier
2015, 17295 Km
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
2015, 44455 Km
SUZUKI GSX-S 1000
SUZUKI GSX-S 1000
€ 7.450,- p/mnd klik hier
2016, 47000 Km
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
€ 7.999,- p/mnd klik hier
2016, 36108 Km
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2016, 29900 Km
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
€ 8.500,- p/mnd klik hier
2016, 15756 Km
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
€ 8.500,- p/mnd klik hier
2016, 17919 Km
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
€ 8.790,- p/mnd klik hier
2016, 17971 Km
SUZUKI GSX-S 1000
SUZUKI GSX-S 1000
€ 8.890,- p/mnd klik hier
2016, 19941 Km
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
€ 8.150,- p/mnd klik hier
2017, 24657 Km
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
€ 8.990,- p/mnd klik hier
2018, 20200 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
€ 8.990,- p/mnd klik hier
2018, 16200 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
€ 9.490,- p/mnd klik hier
2018, 12322 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
€ 9.900,- p/mnd klik hier
2019, 12297 Km
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
€ 10.450,- p/mnd klik hier
2020, 10295 Km
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2021, 16521 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 1000 STREET X-TREME
SUZUKI GSX-S 1000 STREET X-TREME
€ 10.790,- p/mnd klik hier
2021, 11016 Km
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Koude bougie" betekent: Een bougie behoort een juiste werktemperatuur te hebben, over het algemeen tussen de 400 en 800 graden Cel­sius. De werktemperatuur is afhankelijk van het soort motor­fiets en van het gebruik, bijvoorbeeld lang en hard rijden of rustig rijden. Een hoge belasting van het motorblok brengt al­tijd een hogere temperatuur met zich mee. Onder alle om­standigheden moet een bougie de zogenaamde zelfreinigings-temperatuur kunnen bereiken, waarbij de aanslag van half ver­brande olie of benzine geheel verbrandt. Dit is te zien aan de kleur van de elektroden die niet zwart maar lichtbruin tot grijs moeten zijn. Met letters o f cijfers op het porseleintje (isolator) van de bougie, of op het metalen deel daarvan, is de warmte­ graad aangegeven. Deze waarde heeft betrekking op de mate van warmteafvoer van de bougie. Is de warmteafvoer groter dan de opname, dan wordt gesproken van een koude bougie. Is de warmteafvoer lager dan de opname, dan is sprake van een warme bougie. De warmteafvoer vindt voor het grootste deel plaats langs de schroefdraad, de afdichtring en de metalen onderkant van de bougie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion