Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI AN 400 BURGMAN
SUZUKI AN 400 BURGMAN
€ 995,- p/mnd klik hier
2000, 97000 Km
SUZUKI AN 400 BURGMAN
SUZUKI AN 400 BURGMAN
€ 2.250,- p/mnd klik hier
2000, 58200 Km
SUZUKI AN 400 BURGMAN
SUZUKI AN 400 BURGMAN
€ 2.250,- p/mnd klik hier
2002, 10900 Km
SUZUKI AN 400 BURGMAN
SUZUKI AN 400 BURGMAN
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2008, 30721 Km
SUZUKI AN 400 BURGMAN
SUZUKI AN 400 BURGMAN
€ 3.490,- p/mnd klik hier
2008, 20304 Km
Merkdealer
SUZUKI AN 400 BURGMAN
SUZUKI AN 400 BURGMAN
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2009, 55000 Km
SUZUKI AN 400 BURGMAN ABS
SUZUKI AN 400 BURGMAN ABS
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2009, 39000 Km
SUZUKI AN 400 BURGMAN
SUZUKI AN 400 BURGMAN
€ 3.100,- p/mnd klik hier
2009, 27955 Mls
SUZUKI AN 400 BURGMAN
SUZUKI AN 400 BURGMAN
€ 3.595,- p/mnd klik hier
2010, 23384 Km
SUZUKI AN 400 BURGMAN ABS
SUZUKI AN 400 BURGMAN ABS
€ 3.750,- p/mnd klik hier
2010, 10000 Km
SUZUKI AN 400 BURGMAN ABS
SUZUKI AN 400 BURGMAN ABS
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2011, 5500 Km
Merkdealer
SUZUKI AN 400 BURGMAN
SUZUKI AN 400 BURGMAN
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2012, 34368 Km
Merkdealer
SUZUKI AN 400 BURGMAN ABS
SUZUKI AN 400 BURGMAN ABS
€ 2.795,- p/mnd klik hier
2013, 67431 Km
SUZUKI AN 400 BURGMAN ABS
SUZUKI AN 400 BURGMAN ABS
€ 3.650,- p/mnd klik hier
2013, 33524 Km
SUZUKI AN 400 BURGMAN ABS
SUZUKI AN 400 BURGMAN ABS
€ 3.899,- p/mnd klik hier
2014, 31927 Km
SUZUKI AN 400 BURGMAN ABS
SUZUKI AN 400 BURGMAN ABS
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2014, 58390 Km
SUZUKI BURGMAN 400
SUZUKI BURGMAN 400
€ 4.499,- p/mnd klik hier
2014, 27041 Km
SUZUKI AN 400 BURGMAN ABS
SUZUKI AN 400 BURGMAN ABS
€ 3.995,- p/mnd klik hier
2015, 26409 Km
SUZUKI AN 400 BURGMAN ABS
SUZUKI AN 400 BURGMAN ABS
€ 4.150,- p/mnd klik hier
2015, 32000 Km
SUZUKI AN 400 BURGMAN
SUZUKI AN 400 BURGMAN
€ 4.799,- p/mnd klik hier
2015, 22225 Km
Een stukje historie: YAMAHA in 1968 - Dit type startte een wererldwijde produktie-explosie in trail motorfietsen. Voor de verschijning van de DT-1 waren off-road motorfietsen een gestripte vorm van wegmotoren. Ter contrast werd de motor geïntroduceerd met de mededeling dat de machine je brengt "beyond where the roads end." Boordevol technologie speciaal voor off-road rijden, zoals een Ceriani type voorvork en de langste slag in het motorblok van die tijd, Autolube, een valbeugel om het blok, vijf kleppen, brede geblokte crossbanden werd deze motor de grondlegger van de "trail bikes."
© 2000 - 2025 Motoroccasion