Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI GSX-S 750 ABS
SUZUKI GSX-S 750 ABS
€ 7.290,- p/mnd klik hier
2017, 45823 Km
SUZUKI GSX-S 750 A
SUZUKI GSX-S 750 A
€ 7.450,- p/mnd klik hier
2017, 32313 Km
SUZUKI GSX-S 750 A
SUZUKI GSX-S 750 A
€ 7.490,- p/mnd klik hier
2017, 33955 Km
SUZUKI GSX-S 750 A
SUZUKI GSX-S 750 A
€ 7.450,- p/mnd klik hier
2018, 45000 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 750 ABS
SUZUKI GSX-S 750 ABS
€ 7.495,- p/mnd klik hier
2018, 9676 Km
SUZUKI GSX-S 750 A
SUZUKI GSX-S 750 A
€ 7.499,- p/mnd klik hier
2018, 16958 Km
SUZUKI GSX-S 750 A
SUZUKI GSX-S 750 A
€ 8.300,- p/mnd klik hier
2018, 18400 Km
SUZUKI GSX-S 750 ABS
SUZUKI GSX-S 750 ABS
€ 7.290,- p/mnd klik hier
2019, 30565 Km
SUZUKI GSX-S 750 A
SUZUKI GSX-S 750 A
€ 7.750,- p/mnd klik hier
2020, 28000 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 750 A
SUZUKI GSX-S 750 A
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2020, 19800 Km
SUZUKI GSX-S 750 ABS
SUZUKI GSX-S 750 ABS
€ 7.988,- p/mnd klik hier
2020, 24562 Km
SUZUKI GSX-S 750 ABS
SUZUKI GSX-S 750 ABS
€ 8.549,- p/mnd klik hier
2020, 7115 Km
SUZUKI GSX-S 750 ZA
SUZUKI GSX-S 750 ZA
€ 8.790,- p/mnd klik hier
2020, 20753 Km
SUZUKI GSX-S 750 ABS
SUZUKI GSX-S 750 ABS
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2020, 10375 Km
SUZUKI GSX-S 750 ABS
SUZUKI GSX-S 750 ABS
€ 8.990,- p/mnd klik hier
2020, 19731 Km
Een stukje historie: BMW in 2005 - De H(igh) P(erformance) 2 (cilinder) serie kwam in 2005 op de markt met als eerste model de HP2, die ook wel HP2 Enduro wordt genoemd nadat er nog twee modellen op de markt kwamen. Met deze serie motorfietsen liet BMW voor het eerst de Form follows function filosofie helemaal los. In feite waren het drie (een enduromotor, een supermotard en een extreme sportmotor) modellen die behalve "plezier" geen enkele functie hadden. Ze vonden feitelijk in alle drie de categorieën concurrenten die meer geschikt waren. De Enduro paste in geen enkele enduroklasse, de supermotard kon niet in supermotardwedstrijden worden ingezet en de sportmotor was minder sterk en zwaarder dan een aantal andere sportieve twins. De HP2-serie bestond uit peperdure, maar wel exclusieve motorfietsen, die bestemd waren voor liefhebbers. De HP2 Sport was de eerste BMW productie-boxermotor met dubbele bovenliggende nokkenassen en de eerste productiemotor met een quickshift schakelsysteem.
© 2000 - 2025 Motoroccasion