Nieuwsbrief:

SUZUKI  AN 400 BURGMAN ABS - 2014

Bouwjaar:
2014
Kleur:
Wit
Vermogen:
24 kW
Teller:
31.927 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Nee
suzuki - an-400-burgman-abs
suzuki - an-400-burgman-abs
suzuki - an-400-burgman-abs
suzuki - an-400-burgman-abs
suzuki - an-400-burgman-abs
suzuki - an-400-burgman-abs
suzuki - an-400-burgman-abs
suzuki - an-400-burgman-abs
suzuki - an-400-burgman-abs
suzuki - an-400-burgman-abs
suzuki - an-400-burgman-abs
suzuki - an-400-burgman-abs
suzuki - an-400-burgman-abs
suzuki - an-400-burgman-abs
suzuki - an-400-burgman-abs
suzuki - an-400-burgman-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nette Brugman 400 !

Voorzien van een nieuwe ongebruikte topkoffer!

Onderhoud Altijd netjes en optijd uitgevoerd ! 

 
  • Alle slijtagedelen in  goede staat, aankomend seizoen geen omkijken naar onderhoud.
    Motor staat rijklaar en wordt geleverd inclusief 3 maanden garantie. Opstappen en rijden maar!

    Graag een aanpassing omdat deze motor nog niet helemaal naar wens is ? BEL, MAIL OF APP naar de mogelijkheden! Graag denk ik met uw mee om deze motor naar wens af te leveren. 


    Wij zijn een RDW erkend bedrijf en ook 's avond en in het weekend op  afspraak geopend ! FINANCIERING via numotorrijden.nl mogelijk!!!

    Inruil van uw motorfiets is mogelijk ( handels prijzen)

    Met vriendelijke motorgroet,

    Roberto Lijkendijk

    Roberto Motoren
    Pascalstraat 11 
    7903BJ Hoogeveen
    0628435195
    info@robertomotoren.nl
     





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Roberto Motoren
Pascalstraat 11
Hoogeveen
Plan de route
0628435195
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1902 - In 1902 wordt de eerste Triumph geproduceerd. Deze is ontworpen door Schulte. Men gebruikt een ééncilinder 2,25 pk motorblok van het Belgische Minerva met een automatische inlaatklep en een batterij-ontsteking gemonteerd in een fietsframe. Schulte experimenteerd ook nog met Fafnir en JAP motorblokken. Tijdens 1903 wordt het ge-upgrade Minervablok gebruikt. Deze zijklepper is van redelijk goede kwaliteit maar toch wordt besloten om over te stappen op het JAP motorblok. Een divisie genaamd Orial TWN (Triumph Werke Nuremberg) wordt opgezet in Duitsland om daar motoren te produceren. Triumph verkoopt jaarlijks 500 motoren. Nu het J.A. Prestwich blok wordt gebruikt wordt ook een derde model met het Fafnir blok gemaakt. 1905 is het jaar waarin de eerste geheel Britse motor is gemaakt. Deze is ontworpen door Schulte en Charles Hathaway, hoofd R&D. De motor wordt verkocht voor 45 pond. De gemiddelde snelheid was 48 tot 65 km/h. Er worden er vijf per week geproduceerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion