Nieuwsbrief:

Hunen Motoren

Hunen motoren is al meer dan 15 jaar dé specialist in motoren in Didam en Nederland. Onze passie voor motoren en jarenlange ervaring zorgen ervoor dat wij de beste service en kwaliteit kunnen bieden aan onze klanten. Wij staan altijd klaar om je te helpen bij het vinden van de perfecte motor.
Alle motoren van Hunen Motoren
29 motoren gevonden
BMW R 1200 GS LC
BMW R 1200 GS LC
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2013, 99600 Km
HONDA CB 650 F
HONDA CB 650 F
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2018, 7511 Km
BENELLI LEONCINO 500
BENELLI LEONCINO 500
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2020, 19042 Km
HONDA CB 500 X
HONDA CB 500 X
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2021, 2890 Km
YAMAHA MT 07 ABS
YAMAHA MT 07 ABS
€ 5.600,- p/mnd klik hier
2020, 23509 Km
YAMAHA XV 1600 WILDSTAR
YAMAHA XV 1600 WILDSTAR
€ 5.990,- p/mnd klik hier
1999, 37710 Km
ZERO DS ZF
ZERO DS ZF
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2015, 26900 Km
BMW R 1200 GS ADVENTURE TRIPLE BLACK
BMW R 1200 GS ADVENTURE TRIPLE BLACK
€ 12.990,- p/mnd klik hier
2017, 88600 Km
YAMAHA XV 950 RACER
YAMAHA XV 950 RACER
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2016, 11700 Km
BMW F 700 GS
BMW F 700 GS
€ 5.550,- p/mnd klik hier
2014, 51446 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2016, 23670 Km
HONDA NC 750 X ABS
HONDA NC 750 X ABS
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2019, 21712 Km
YAMAHA MT 07 ABS
YAMAHA MT 07 ABS
€ 6.550,- p/mnd klik hier
2019, 25863 Km
HONDA CB 500 F ABS
HONDA CB 500 F ABS
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2023, 1636 Km
BMW R 1200 GS ABS-ASC-ESA
BMW R 1200 GS ABS-ASC-ESA
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2018, 79800 Km
YAMAHA XVS 950 A MIDNIGHT STAR
YAMAHA XVS 950 A MIDNIGHT STAR
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2009, 16699 Km
BMW F 650 GS
BMW F 650 GS
€ 4.550,- p/mnd klik hier
2008, 22526 Km
BMW F 800 GT
BMW F 800 GT
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2018, 85681 Km
HONDA CMX 500 REBEL S
HONDA CMX 500 REBEL S
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2021, 9256 Km
KAWASAKI Z 750 R ABS
KAWASAKI Z 750 R ABS
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2011, 34700 Km
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van

© 2000 - 2025 Motoroccasion