Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VULCAN S - 2016

Garantie: Nee
14651 Km
Zwart Grijs
kawasaki - vulcan-s
kawasaki - vulcan-s
kawasaki - vulcan-s
kawasaki - vulcan-s
kawasaki - vulcan-s
kawasaki - vulcan-s
kawasaki - vulcan-s
kawasaki - vulcan-s
kawasaki - vulcan-s
kawasaki - vulcan-s
kawasaki - vulcan-s
kawasaki - vulcan-s
kawasaki - vulcan-s
kawasaki - vulcan-s
kawasaki - vulcan-s
kawasaki - vulcan-s
kawasaki - vulcan-s
kawasaki - vulcan-s
kawasaki - vulcan-s
kawasaki - vulcan-s
kawasaki - vulcan-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
KAWASAKI VULCAN S  650    VULCAN-S
Bouwjaar 2016

14651 Kilometers en in goede technische staat.
45Kw
650cc en 2 Cilinder met prachtig geluid en leuke koppel.

Alle slijtdelen zijn in zeer goede staat en nieuwe Banden
Voorzien van de volgende optie's
Abs
Zijtassen met snelsluiting
Speciale Spiegels en orgineler ook bij
Windscherm
Radiateur Beschermer met VULCAN S Logo
Groene Zijdeksels
Telefoon Houder
Kentekenplaat houder aan Zijkant
Kleine Knipperlichten achter
Valbeugel
F1 Miller Demper met prachtig geluis en EU keur
Wheel stryping

Deze VULCAN 5 650 Stuurt  zo strak als een een Toermotor en toch de Stoere Chopper uiterlijk
Staat in Didan en is na Telefonische afspraak te bekijken.
Vaste prijs 6250 Euro
Tel nr 0622236308


 




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Hunen Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion