Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
DUCATI 1098
DUCATI 1098
€ 7.749,- p/mnd klik hier
2007, 46733 Km
DUCATI 1098 S
DUCATI 1098 S
€ 7.999,- p/mnd klik hier
2007, 29975 Km
DUCATI 1098
DUCATI 1098
€ 8.290,- p/mnd klik hier
2007, 40809 Km
DUCATI 1098
DUCATI 1098
€ 8.290,- p/mnd klik hier
2007, 40700 Km
DUCATI 1098
DUCATI 1098
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2007, 39780 Km
Merkdealer
DUCATI 1098
DUCATI 1098
2007,
DUCATI 1098
DUCATI 1098
2007, 38500 Km
DUCATI 1098
DUCATI 1098
€ 8.290,- p/mnd klik hier
2008, 40500 Km
DUCATI 1098
DUCATI 1098
€ 9.490,- € 9.990,- p/mnd klik hier
2008, 29637 Km
DUCATI 1098
DUCATI 1098
€ 8.350,- p/mnd klik hier
2009, 39100 Km
DUCATI 1098 S
DUCATI 1098 S
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2009, 42299 Km
DUCATI 1098
DUCATI 1098
€ 35.000,- p/mnd klik hier
2009, 13000 Km
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion