Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 6.650,- p/mnd klik hier
2016, 33766 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2016, 27250 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 6.795,- p/mnd klik hier
2016, 16840 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 6.899,- p/mnd klik hier
2016, 27465 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2016, 16135 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 6.985,- p/mnd klik hier
2016, 19995 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 7.249,- p/mnd klik hier
2016, 10322 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 7.249,- p/mnd klik hier
2016, 23251 Km
Merkdealer
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2016, 17066 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2016, 9000 Km
YAMAHA XSR 700
YAMAHA XSR 700
€ 7.290,- p/mnd klik hier
2016, 28937 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 7.490,- p/mnd klik hier
2016, 14468 Km
YAMAHA XSR 700
YAMAHA XSR 700
€ 6.990,- € 7.490,- p/mnd klik hier
2016, 23508 Km
YAMAHA XSR 700
YAMAHA XSR 700
€ 6.790,- € 7.490,- p/mnd klik hier
2016, 34468 Km
YAMAHA XSR 700 60TH ANNIVERSARY
YAMAHA XSR 700 60TH ANNIVERSARY
€ 7.940,- p/mnd klik hier
2016, 13545 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 6.690,- p/mnd klik hier
2017, 36089 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2017, 6794 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2017, 16000 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2017, 14000 Km
YAMAHA XSR 700
YAMAHA XSR 700
€ 6.790,- € 7.290,- p/mnd klik hier
2017, 38712 Km
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2024 Motoroccasion