Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 2.750,- p/mnd klik hier
1999, 75087 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 3.850,- p/mnd klik hier
1999, 50250 Km
YAMAHA XJR 1300 SP
YAMAHA XJR 1300 SP
€ 3.450,- p/mnd klik hier
2000, 19800 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 3.295,- p/mnd klik hier
2001, 46073 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2004, 27045 Km
YAMAHA XJR 1300 SP
YAMAHA XJR 1300 SP
€ 4.500,- p/mnd klik hier
2004, 53510 Km
YAMAHA XJR 1300 SP
YAMAHA XJR 1300 SP
€ 4.500,- p/mnd klik hier
2004, 53368 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
2004, 21540 Mls
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 4.994,- p/mnd klik hier
2006, 40700 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 5.650,- p/mnd klik hier
2009, 26500 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 5.895,- p/mnd klik hier
2009, 53004 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2009, 48971 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2010, 30675 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 6.789,- p/mnd klik hier
2016, 47360 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 7.989,- p/mnd klik hier
2016, 47360 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 7.999,- p/mnd klik hier
2016, 19648 Km
Merkdealer
YAMAHA XJR 1300 RACER
YAMAHA XJR 1300 RACER
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2018, 16980 Km
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn al­tijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het reali­seren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouw­kundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza op­getrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte ben­zinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties ko­men er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer niet­temin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meer­derheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare com­ponenten tot één geheel te integreren.
© 2000 - 2025 Motoroccasion