Nieuwsbrief:

YAMAHA  XSR 700 ABS - 2016

Garantie: Nee
23670 Km
GROEN
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
YAMAHA XSR700     XSR 700
Bouwjaar 2016
23670 Kilometer en in zeer goede staat
Mooie Naked-bike a Claccis Looks met modere techniek en stuurt super strak.
700 cc en 2 Cilinder met mooi geluid en lekker koppel en met 55Kw en 75Pk lekker vlot
Voorzien van de volgende optie's zoals
Abs
Zijtassen met snelsluiting zodat u ze ook snel kunt demonteren.
Luxe Lederen Zadel en orginele er ook bij
Gear Indicator   versnellingsbaks indicator
SW Motech Valdoppen
Alle slijtdelen in goede staat en de motor is als  nieuw
Mooie Groen Metallice kleur 
Deze XSR700 staat in Didam en is na telefonische afspraak te bekijken
Vaste Prijs 6450 Euro
Tel nr 0622236308

Wij werken alleen op afspraak.

 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Hunen Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion