Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

YAMAHA  TRACER 9 GT - 2021

Garantie: Ja
12758 Km
Grijs/Zwart
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Yamaha Tracer 9 GT
 
  • Nieuwstaat
  • 1e eigenaar
  • GT uitvoering
Opties:
  • ABS / TC (instelbaar)
  • Rijmodi
  • Elektronische instelbare vering
  • Handvatverwarming
  • Cruise control
  • Kofferset
  • Quikshifter
  • PUIG verhoogd windscherm
  • Instelbaar windscherm
  • Scottoiler elektronsch instelbaar
  • SP connect telefoon houder met wireless charging
  • Radiateur beschermer
  • Etc
De tracer is in nieuwstaat en keurig onderhouden. Alle boekjes, historie en sleutels zijn aanwezig.
 
  • Deze motor is verder volledig naar eigen behoefte op te bouwen voor elke Adventure trip, vraag naar de mogelijkheden of kijk op onze Facebook pagina naar eerdere projecten.

    Buiten de opties om die er al op zitten zijn er nog tal van mogelijkheden, wij zijn leverancier van alle merken accessoires dus heeft u specifieke wensen dan helpen wij u graag voor passend advies

    Adventure Bike Experience Center is een jong bedrijf dat zich bezig houdt met het verkopen van adventure bikes en de daarbij bijbehorende accessoires. Daarnaast kunt u ook bij ons terecht voor onderhoud en reparatie, voor alle merken en type motoren, met de specialisatie van adventure motoren.

    Mocht u dus vragen of advies nodig hebben over aanschaf, onderhoud of accessoires, dan bent u dus bij ons aan het juiste adres.

    Ook is bij ons financiering mogelijk.

    Wij zijn een RDW erkend bedrijf

    Adventure Bike Experience Center
    Johannalaan 40
    8111 AX Heeten
    Tel:               0572 78 57 48
    Whatsapp:   06 57 41 07 98

    Openingstijden:
    Maandag:     op afspraak
    Dinsdag:       09.00-18.00
    Woensdag:   09.00-18.00
    Donderdag:  09.00-18.00
    Vrijdag:         09.00-18.00
    Zaterdag:      09.00-12.00
    Zondag:        op afspraak

Opties en Accessoires:
12 Volt aansluiting, ABS, Alarmverlichting, Boordcomputer, Cruise control, Handvat verwarming, In hoogte verstelbare ruit, Kettingsmeersysteem, Kofferset, Verhoogde ruit, vering, andere / luchtvering, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Adventure Bike Experience Center
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion