Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KTM 790 DUKE
KTM 790 DUKE
€ 7.445,- p/mnd klik hier
2018, 39293 Km
KTM 790 DUKE
KTM 790 DUKE
€ 7.490,- p/mnd klik hier
2018, 33903 Km
KTM 790 DUKE
KTM 790 DUKE
€ 7.750,- p/mnd klik hier
2018, 28000 Km
KTM 790 DUKE
KTM 790 DUKE
€ 7.949,- p/mnd klik hier
2018, 27319 Km
KTM 790 DUKE
KTM 790 DUKE
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2018, 24000 Km
KTM 790 DUKE
KTM 790 DUKE
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2018, 21096 Km
Merkdealer
KTM 790 DUKE
KTM 790 DUKE
€ 8.190,- p/mnd klik hier
2018, 22142 Km
KTM 790 DUKE
KTM 790 DUKE
€ 8.250,- p/mnd klik hier
2018, 7000 Km
KTM 790 DUKE
KTM 790 DUKE
€ 8.290,- p/mnd klik hier
2018, 14674 Km
KTM 790 DUKE
KTM 790 DUKE
€ 8.300,- p/mnd klik hier
2018, 18353 Km
KTM 790 DUKE
KTM 790 DUKE
€ 8.390,- p/mnd klik hier
2018, 31458 Km
Merkdealer
KTM 790 DUKE
KTM 790 DUKE
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2018, 21000 Km
KTM 790 DUKE
KTM 790 DUKE
€ 7.990,- € 8.490,- p/mnd klik hier
2018, 19576 Km
KTM 790 DUKE
KTM 790 DUKE
€ 7.790,- p/mnd klik hier
2019, 18149 Km
KTM 790 DUKE
KTM 790 DUKE
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2019, 31160 Km
KTM 790 DUKE
KTM 790 DUKE
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2019, 18419 Km
Merkdealer
KTM 790 DUKE
KTM 790 DUKE
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2019, 22775 Km
Merkdealer
KTM 790 DUKE
KTM 790 DUKE
€ 8.490,- p/mnd klik hier
2019, 17861 Km
KTM 790 DUKE
KTM 790 DUKE
€ 8.490,- p/mnd klik hier
2019, 17861 Km
KTM 790 DUKE
KTM 790 DUKE
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2019, 6243 Km
Wist u dat: In de motortaal "Gangmaakmotorfiets" betekent: Motorfiets voor het gangmaken van wielrenners in baanwedstrijden. Een dergelijke motorfiets wordt ook stayer genoemd. Afhankelijk van de lengte van de baan worden lichtere dan wel zwaardere motorfietsen gebruikt. De zware gangmaakmotorfietsen zijn uiterst imposante motorfietsen met een 2000CC (Anzani) o f 2400CC (BAC ) v-twin motorblok en een enorm stuur. Door de zitpositie van de berijder/ gangmaker, rechtop en wijdbeens, wordt een dusdanig grote slipstream gecreëerd dat de wielrenner erachter snelheden van rond de honderd kilometer per uur kan bereiken. De bestuurder speelt een belangrijke rol in de wedstrijd. Niet alleen moet hij in nauwe samenwerking met de wielrenner een zo hoog mogelijke snelheid trachten te bereiken, maar hij kan ook door een (plotselinge) verandering in zijn zitpositie een langskomende concurrent een windklap toedienen, waardoor deze snelheid verliest. Door het vacuüm dat achter de gangmaker of stayermotorfiets ontstaat zijn wielrenner en gangmaker in staat met elkaar te praten. Baanwedstrijden voor wielrenners bestaan nog steeds, maar worden niet meer achter gangmaakmotorfietsen verreden. Als gangmaakmotorfietsen werden in het verleden ook dernies gebruikt.
© 2000 - 2024 Motoroccasion