Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KTM 690 DUKE
KTM 690 DUKE
€ 4.290,- p/mnd klik hier
2009, 10162 Km
KTM 690 DUKE
KTM 690 DUKE
€ 4.995,- p/mnd klik hier
2011, 16262 Km
KTM 690 DUKE
KTM 690 DUKE
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2012, 35594 Km
KTM 690 DUKE
KTM 690 DUKE
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2012, 35428 Km
KTM 690 DUKE ABS
KTM 690 DUKE ABS
€ 4.890,- p/mnd klik hier
2012, 40453 Km
KTM 690 DUKE
KTM 690 DUKE
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2012, 9899 Km
KTM 690 DUKE
KTM 690 DUKE
€ 4.999,- p/mnd klik hier
2012, 34151 Km
KTM 690 DUKE ABS
KTM 690 DUKE ABS
€ 4.999,- p/mnd klik hier
2012, 20829 Km
KTM 690 DUKE ABS
KTM 690 DUKE ABS
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2012, 26566 Km
KTM 690 DUKE ABS
KTM 690 DUKE ABS
€ 5.495,- p/mnd klik hier
2012, 16532 Km
KTM 690 DUKE
KTM 690 DUKE
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2012, 35000 Km
Merkdealer
KTM 690 DUKE
KTM 690 DUKE
2012, 27500 Km
KTM 690 DUKE ABS
KTM 690 DUKE ABS
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2013, 22886 Km
KTM 690 DUKE
KTM 690 DUKE
€ 4.999,- p/mnd klik hier
2013, 19267 Km
KTM 690 DUKE ABS
KTM 690 DUKE ABS
€ 4.999,- p/mnd klik hier
2013, 21422 Km
KTM 690 DUKE
KTM 690 DUKE
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2013, 39101 Km
KTM 690 DUKE ABS
KTM 690 DUKE ABS
€ 4.999,- € 5.250,- p/mnd klik hier
2014, 13211 Km
KTM 690 DUKE ABS
KTM 690 DUKE ABS
€ 5.500,- p/mnd klik hier
2014, 19199 Km
KTM 690 DUKE ABS
KTM 690 DUKE ABS
€ 5.290,- p/mnd klik hier
2015, 26522 Km
KTM 690 DUKE ABS
KTM 690 DUKE ABS
€ 5.790,- p/mnd klik hier
2015, 21603 Km
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion