Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 10 SP ABS - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
ICON PERFORMANC
yamaha - mt-10-sp-abs
yamaha - mt-10-sp-abs
yamaha - mt-10-sp-abs
yamaha - mt-10-sp-abs
yamaha - mt-10-sp-abs
yamaha - mt-10-sp-abs
yamaha - mt-10-sp-abs
yamaha - mt-10-sp-abs
yamaha - mt-10-sp-abs
yamaha - mt-10-sp-abs
yamaha - mt-10-sp-abs
yamaha - mt-10-sp-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Fabrieksgarantie: 60 maanden

De koning van de MT-serie eist totaal respect, en het eerste dat je aandacht zal trekken is de compacte nieuwe koplampconstructie en de vernieuwde tank die de buitengewone mechanische schoonheid van de MT-10 benadrukken. En zodra je het diepe gebrul van het 998 cc CP4 motorblok uit de luchtinlaten hoort komen, weet je dat deze motorfiets de juiste keuze voor jou is.

Diep verborgen in het lichtgewicht Deltabox-chassis is het meest geavanceerde pakket elektronische rijhulpmiddelen, ontworpen om je de hoogste mate van bestuurbaarheid te bieden. Met instelbare hightech-systemen die de tractie, slides, wheelies, de motorremkracht en de rembediening regelen, gedraagt de MT-10 zich precies zoals jij dat wil.

Overzicht:

- Gen-2 Öhlins elektronische wielophanging
- 3-delige buikkap
- Gevlochten remslangen
- Dedicated Icon Performance kleur
- Brembo radiale hoofdcilinder
- 998 cc EU5 CP4 motorblok
- APSG-gasklep met selecteerbare PWR-modi
- Titanium uitlaatsysteem
- Quick Shift System (QSS) voor op- en terugschakelen
- 6-assige IMU met volledige suite voor rijhulpmiddelen
- 4,2'' TFT scherm met selectie van rijmodus
- Cruisecontrol en snelheidsbegrenzer

Toen Yamaha tien jaar geleden de eerste MT Hyper Naked lanceerde, veranderde de motorwereld voor altijd. Met een duidelijke focus op koppel, wendbaarheid en gevoel, heeft de MT-reeks motorrijders de kans geboden om de rauwe emotie en on-demand opwinding te ervaren die elke Hyper Naked bijzonder maakt.

Met 24 maanden fabrieksgarantie. Te bezichtigen en uit voorraad leverbaar bij Motorcity Amsterdam.

( BEL ALTIJD EERST VOOR BESCHIKBAARHEID)

De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.

MOTORcity Amsterdam is de motordealer voor Amsterdam en omstreken. In onze grote showroom in Amsterdam tref je alleen de beste merken. Zowel nieuwe motoren als tweedehands motoren. Bij motor-dealer MOTORcity vinden wij klantcontact belangrijk en leveren graag maatwerk. Of u binnen komt voor een nieuwe motor, of graag uw motoronderhoud wilt laten uitvoeren.

Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:
- BTW voordeel genieten
- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.


MOTORcity Amsterdam heeft motorrijden in hart en nieren en onze kennis en ervaring delen wij graag met u. Ons team bestaat dan ook uit exclusief motorrijders.

Naast alle nieuwe motoren heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.

MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield, CF Moto en Can-Am




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
© 2000 - 2025 Motoroccasion