Nieuwsbrief:

PEUGEOT  DJANGO 125 - 2024

€ 3.999,- € 4.198,-
Garantie: Nee
Nieuw
Racing Green Nederlands
peugeot - django-125
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De Peugeot Django straalt Franse elegantie uit en brengt het ware retro gevoel tot leven. Deze 125CC-uitvoering valt op danzkij zijn LED-verlichting, inclusief dagverlichting. De Django is voorzien van het integrale remsysteem Synchro Braking Concept (SBC), waarmee de rembalans perfect wordt verdeeld over de voor-en achterwielen, wat de veiligheid bevordert.

Ben je op zoek naar een coole motorscooter met pure klasse en elegantie? Dan is de Peugeot Django 125CC absoluut iets voor jou.

Ontdek de voordelen van de Peugeot Django 125CC
  •  

    Wij zijn dé Benelli dealer van noord Nederland!

    Bij Arnold's Motorshop vind je jouw toekomstige motor of (elektrische) scooter! We hebben een continu wisselend aanbod van gebruikte en nieuwe motoren en scooters.
    In onze showroom vindt je het meest actuele aanbod, het kan dus zijn dat de motor die je hier ziet wellicht net aan je neus voorbij is gegaan. Bel ons daarom altijd om even te checken of de motor er nog staat, of scheur zo snel mogelijk langs onze showroom!
    Vragen naar de laagste prijs hebben we geen tijd voor en zullen we niet beantwoorden.

    Hebben we je interesse gewekt?  Kom rustig langs in onze winkel en showroom en laat je verrassen door ons aanbod voertuigen, kleding en accessoires.

    Uiteraard is inruil mogelijk.

    Bovag en RDW erkend. Op al onze verkopen zijn de Bovag voorwaarden van toepassing*. 

    Proefrit maken? Dit kan bij intentie tot aanschaf en uiteraard bij een droog wegdek.


    We zijn te vinden in Kolham.
    Arnold's Motorshop
    A. Plesmanlaan 11
    9615 TJ Kolham
    www.arnolds-motorshop.nl  /  info@arnolds-motorshop.nl
    0598-371043 (ook voor whatsapp berichten!)

    * tenzij nadrukkelijk anders aangegeven, check onze website!






Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Arnolds Motorshop
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion