Nieuwsbrief:

DUCATI  750 SS - 1992

Garantie: Ja
60093 Km
ROOD
ducati - 750-ss
ducati - 750-ss
ducati - 750-ss
ducati - 750-ss
ducati - 750-ss
ducati - 750-ss
ducati - 750-ss
ducati - 750-ss
ducati - 750-ss
ducati - 750-ss
ducati - 750-ss
ducati - 750-ss
ducati - 750-ss
ducati - 750-ss
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 5 versnellingen
Bekleding: Stof
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Motor: 4-takt

Uniek, deze origineel Nederlands geleverde en in zeer  nette staat verkerende Ducati Sport 750. Hij is in compleet originele staat en is niet verbouwd of aangepast.
Wij hebben deze Sport voorzien van groot onderhoud, en het staat klaar voor de liefhebber.

Voor Meer informatie omtrent eventuele inruil of het maken van een afspraak, kunt u het beste contact opnemen met Henk-Jan ?Wolff of Dylan Kroese

Star Twin Motors
Kanaalzuid 484
7371GL LOENEN
Tel: 055-5051329
E-mail: verkoop@startwin.com

Voor meer informatie omtrent eventuele inruil, financieringsmogelijkheden of het maken voor een afspraak voor een proefrit kunt u het beste contact opnemen met Henk-Jan Wolff of Dylan Kroese.

Star Twin Motors: Het kloppend motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek de website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Star Twin Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1910 - Na 1907 worden er meer dan duizend motoren per jaar gemaakt met een nieuwe 450 cc motorblok. Triumph coureurs Jack Marshall en Freddie Hulbert worden tweede en derde in de eerste TT motorrace van de Isle of Man. Matchless eindigt eerste. In 1910 verdubbelt de line-up met twee nieuwe modellen waarvan een 499 cc TT model met magneetontsteking, een batterij-onsteking niet eens optioneel.. Albert Catt rijdt in zes dagen net meer dan 3000 kilometer met een Triumph Tourist Trophy Roadster. In 1919 verlaat Maurice Schulte het bedrijf na een ruzie met Bettmann. Hij krijgt een genereuze gouden handdruk van 15000 pond mee. Schulte wilde zich niet langer alleen richtten op de tweewielers maar ook op de automobielen. Bettmann niet.
© 2000 - 2025 Motoroccasion