Nieuwsbrief:

Track Support

Alle motoren van Track Support
10 motoren gevonden
APRILIA TUONO V4
APRILIA TUONO V4
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2013, 39513 Km
BMW S 1000 R
BMW S 1000 R
€ 8.399,- € 8.990,- p/mnd klik hier
2015, 35743 Km
DUCATI MULTISTRADA 1200 ABS
DUCATI MULTISTRADA 1200 ABS
€ 7.699,- € 8.250,- p/mnd klik hier
2012, 38907 Km
DUCATI MULTISTRADA 1260 S
DUCATI MULTISTRADA 1260 S
€ 9.950,- € 11.000,- p/mnd klik hier
2017, 76627 Km
KTM 690 DUKE ABS
KTM 690 DUKE ABS
€ 4.749,- € 5.250,- p/mnd klik hier
2014, 13211 Km
DUCATI 848 EVO CORSE SE
DUCATI 848 EVO CORSE SE
€ 8.999,- € 9.490,- p/mnd klik hier
2012, 38546 Km
KAWASAKI ZRX 1200 R
KAWASAKI ZRX 1200 R
€ 4.499,- p/mnd klik hier
2001, 71801 Km
KTM 690 DUKE ABS
KTM 690 DUKE ABS
€ 4.999,- p/mnd klik hier
2014, 19199 Km
YAMAHA FJR 1300
YAMAHA FJR 1300
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2011, 98543 Km
KTM 1290 SUPER ADVENTURE R
KTM 1290 SUPER ADVENTURE R
€ 13.499,- p/mnd klik hier
2019, 31500 Km
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion