Wat wil je.... doorgaan in het doordeweekse keurslijf en ook als je vrij bent er op uit met je leasebak? Of zoek je meer? Zoek je buitenlucht, zoek je 360 graden zicht en licht. Zoek je opwinding en wil je de kracht van een machine onder je? Zoek je controle en beheersing over die kracht. Zoek je kameraadschap en saamhorigheid met andere gepassioneerde motorrijders? Dat is het gevoel. Dat is Passie. Precies waarom wij het doen. Vrijheid. Spanning en een beetje sensatie, in plaats van de gezapige rust in de airco van je auto.
Wij zijn Richard en Nik, beide gepassioneerd motorrijders en bevlogen om jou aan je perfecte motor te helpen. Wij zoeken voor jou de mooiste motoren (je weet wel, van die motoren die we zelf ook graag zouden willen rijden) en regelen alles zodat jij zorgeloos een prachtmotor kunt rijden.
Een stukje historie: DUCATI in 2000 - De MH 900E was de eerste motorfiets die exclusief op internet kon worden gekocht. Pas enkele weken in het nieuwe millennium werden er door tweeduizend verschillende kopers deze gloednieuwe, door Pierre Terblanche ontworpen, motorfiets gereserveerd. Door het succes van dit 'proefballonnetje' vestigde Ducati een deel van de strategie en marketing op het internet met Ducati.com als een apart bedrijf, waarmee Ducati als één van de eerste motorfietsmerken het belang zagen maar ook de vruchten plukten van de mogelijkheden van internet. Het Ducati Corse seizoen werd afgesloten met de alweer negende overwinning van de fabriekstitel. Dit ondanks het gedwongen vertrek van de kleine grote "King" Carl Fogarty, na een zware val gedurende de kwalificatie in de SBK World Championship op Phillip Island eind maart van dat jaar. Ducati organiseert de eerste rijschool voor vrouwen. Dit was een eerste stap in Ducati’s nieuwe toenadering tot vrouwen, gebaseerd op de specifieke eigenschappen en behoeften. 2000 was ook het jaar van een een nieuwe online verkoop aktie. Na de MH 900E and the 996R werd de Monster S4 Fogarty met een enorm succes via Ducati.com verkocht. Geheel in lijn der verwachting van Ducati’s Internet strategy. Midden juli viert het bedrijf de productie van de 100.000ste Monster sinds 1993. Een nieuw designproject wordt aan het publiek voorgelegd gedurende de Milan Fair: de Multistrada. Het bijzondere is dat Ducati de bezoekers en klanten laat meepraten over het vervolg van dit basisontwerp nog voordat het uiteindelijke design klaar is!