Nieuwsbrief:

Moto Mondial

Alle motoren van Moto Mondial
26 motoren gevonden
KTM 690 DUKE ABS
KTM 690 DUKE ABS
€ 5.890,- p/mnd klik hier
2016, 29300 Km
KTM 1090 ADVENTURE
KTM 1090 ADVENTURE
€ 9.390,- p/mnd klik hier
2017, 41830 Km
DUCATI MONSTER 797
DUCATI MONSTER 797
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2018, 2699 Km
KTM 1190 ADVENTURE R
KTM 1190 ADVENTURE R
€ 8.890,- p/mnd klik hier
2013, 62839 Km
KTM 1290 SUPER DUKE R
KTM 1290 SUPER DUKE R
€ 10.290,- p/mnd klik hier
2016, 36659 Km
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
€ 9.290,- p/mnd klik hier
2016, 14973 Km
HUSQVARNA SVARTPILEN 401
HUSQVARNA SVARTPILEN 401
€ 4.690,- p/mnd klik hier
2018, 13357 Km
KTM 990 SUPER DUKE R
KTM 990 SUPER DUKE R
€ 7.490,- p/mnd klik hier
2008, 41275 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER XL 883
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER XL 883
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2007, 12392 Km
KTM 790 DUKE
KTM 790 DUKE
€ 6.490,- p/mnd klik hier
2018, 45875 Km
KTM 890 DUKE R
KTM 890 DUKE R
€ 10.890,- p/mnd klik hier
2021, 12269 Km
KTM 890 ADVENTURE R
KTM 890 ADVENTURE R
€ 13.990,- p/mnd klik hier
2023, 11564 Km
DUCATI SCRAMBLER FULL THROTTLE
DUCATI SCRAMBLER FULL THROTTLE
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2018, 12999 Km
DUCATI DESERTX
DUCATI DESERTX
€ 14.990,- p/mnd klik hier
2022, 17045 Km
MV AGUSTA DRAGSTER 800 RR
MV AGUSTA DRAGSTER 800 RR
€ 18.990,- p/mnd klik hier
2019, 12948 Km
KTM 1290 SUPER DUKE GT
KTM 1290 SUPER DUKE GT
€ 9.890,- p/mnd klik hier
2018, 50851 Km
BMW R 1100 RT
BMW R 1100 RT
€ 1.790,- p/mnd klik hier
1997, 67398 Km
DUCATI SUPERSPORT S
DUCATI SUPERSPORT S
€ 10.490,- p/mnd klik hier
2017, 31003 Km
DUCATI SUPERSPORT S
DUCATI SUPERSPORT S
€ 10.790,- p/mnd klik hier
2017, 35185 Km
BMW K 1600 GTL
BMW K 1600 GTL
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2012, 52404 Km
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion