 |
Motor | Vloeistofgekoelde tweecilinder 937 cc Desmodromic 11° Testastretta motorblok |
Boring x slag | 94 mm x 94 mm |
Cilinder inhoud | 937 cc |
Comp. verhouding | 13.3:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Bosch elektronisch brandstofinjectiesysteem, Ř53 mm gasklephuizen met ride-by-wire systeem |
Ontsteking | |
Vermogen | 110 pk / 81 kW bij 9250 tpm |
Max. koppel | 92 Nm bij 6500 tpm |
Koppeling | |
Versnellingsbak | |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | |
Vering achter | |
Remmen voor | |
Remmen achter | |
Voorband | spaakwielen, 21 vooraan |
Achterband | 18 achteraan |
Wielbasis | |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Ontdekking. Plezier. Prestaties. En een groot verlangen om te vertrekken naar de horizon. De identiteit van deze motorfiets laat geen ruimte voor twijfel: alleen al door er naar te kijken, brengt het je in de sfeer van Dakar racing.
DesertX is de eerste moderne Ducati met een 21 voorwiel en 18 achterwiel, lange slag vering en een nieuw frame speciaal ontworpen voor de off-road ervaring. |