Nieuwsbrief:

HB Wings and Parts

Alle motoren van HB Wings and Parts
8 motoren gevonden
HONDA GL 1500 SE GOLDWING
HONDA GL 1500 SE GOLDWING
€ 4.750,- p/mnd klik hier
1999, 181608 Km
HONDA GL 1500 SE GOLDWING
HONDA GL 1500 SE GOLDWING
€ 4.750,- p/mnd klik hier
1998, 97279 Km
HONDA GL 1500 SE GOLDWING
HONDA GL 1500 SE GOLDWING
€ 3.999,- p/mnd klik hier
1997, 143622 Mls
HONDA GL 1800 GOLDWING
HONDA GL 1800 GOLDWING
€ 9.350,- p/mnd klik hier
2004, 67589 Mls
HONDA GL 1800 GOLDWING
HONDA GL 1800 GOLDWING
€ 9.150,- p/mnd klik hier
2002, 73698 Mls
HONDA GL 1800 GOLDWING
HONDA GL 1800 GOLDWING
€ 11.499,- p/mnd klik hier
2009, 101232 Mls
HONDA GL 1800 GOLDWING ABS
HONDA GL 1800 GOLDWING ABS
€ 9.500,- p/mnd klik hier
2005, 151625 Km
HONDA GL 1800 GOLDWING
HONDA GL 1800 GOLDWING
€ 9.999,- p/mnd klik hier
2005, 46394 Mls
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion