Nieuwsbrief:

HONDA  GL 1500 SE GOLDWING - 1999

Garantie: Nee
181608 Km
2-kleurig lichtgroen
honda - gl-1500-se-goldwing
honda - gl-1500-se-goldwing
honda - gl-1500-se-goldwing
honda - gl-1500-se-goldwing
honda - gl-1500-se-goldwing
honda - gl-1500-se-goldwing
honda - gl-1500-se-goldwing
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
 

Europese (dus met KM-teller) Honda Goldwing GL1500 SE. Bouwjaar: 1999. Kleur: 2-kleurig lichtgroen. KM-stand: 181.608 KM Deze motor is o.a. voorzien van de volgende opties:

  • chromen remschijf covers
  • corneringlights
  • topkoffer spoiler met remlicht

Deze motor staat goed op de banden en krijgt voor aflevering nog een onderhoudsbeurt.


 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
HB Wings and Parts
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1902 - In 1902 wordt de eerste Triumph geproduceerd. Deze is ontworpen door Schulte. Men gebruikt een ééncilinder 2,25 pk motorblok van het Belgische Minerva met een automatische inlaatklep en een batterij-ontsteking gemonteerd in een fietsframe. Schulte experimenteerd ook nog met Fafnir en JAP motorblokken. Tijdens 1903 wordt het ge-upgrade Minervablok gebruikt. Deze zijklepper is van redelijk goede kwaliteit maar toch wordt besloten om over te stappen op het JAP motorblok. Een divisie genaamd Orial TWN (Triumph Werke Nuremberg) wordt opgezet in Duitsland om daar motoren te produceren. Triumph verkoopt jaarlijks 500 motoren. Nu het J.A. Prestwich blok wordt gebruikt wordt ook een derde model met het Fafnir blok gemaakt. 1905 is het jaar waarin de eerste geheel Britse motor is gemaakt. Deze is ontworpen door Schulte en Charles Hathaway, hoofd R&D. De motor wordt verkocht voor 45 pond. De gemiddelde snelheid was 48 tot 65 km/h. Er worden er vijf per week geproduceerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion