Nieuwsbrief:

YAMAHA  XV 1600 WILDSTAR - 2001

Garantie: Ja
47562 Km
Zwart
yamaha - xv-1600-wildstar
yamaha - xv-1600-wildstar
yamaha - xv-1600-wildstar
yamaha - xv-1600-wildstar
yamaha - xv-1600-wildstar
yamaha - xv-1600-wildstar
yamaha - xv-1600-wildstar
yamaha - xv-1600-wildstar
yamaha - xv-1600-wildstar
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
YAMAHA XV 1600 WILDSTAR – Pure Cruiser Beleving
De Yamaha XV 1600 Wildstar uit 2001 is de ideale motor voor de cruiser-liefhebber die houdt van comfort, kracht en stijl. Met zijn robuuste 1600cc V-twin motor levert de Wildstar indrukwekkende prestaties, terwijl het lage stuur en het comfortabele zadel zorgen voor een ontspannen rit. Of je nu lange ritten maakt of de stad in rijdt, de Wildstar biedt een soepele ervaring met een legendarisch cruisergeluid.
Het design van de Yamaha XV 1600 Wildstar is stoer en massief, met een krachtige uitstraling die perfect past bij zijn prestaties. De klassieke looks van de motor gecombineerd met moderne technologie maken deze Wildstar een perfecte keuze voor de motorrijder die van een unieke cruiserervaring houdt.
Waarom de Yamaha XV 1600 Wildstar?
De Yamaha XV 1600 Wildstar is ontworpen voor rijders die op zoek zijn naar kracht, comfort en een retro cruiser die zich perfect leent voor lange ritten en avontuurlijke reizen.
  • Bouwjaar: 2001
  • Tellerstand: 47.562 km
  • 1600cc V-twin motor – Krachtig en robuust
  • Retro cruiser design met moderne technologie
  • Comfortabel rijgedrag voor lange ritten
  • 1e eigenaar en in absolute nieuwstaat.
Prijs: € 6.449,-
Wij bieden garantie, zodat je met vertrouwen de weg op kunt. Inruil is mogelijk en financiering behoort tot de opties.
Locatie: Deventer, Smeenkhof 13
Contact: 0570-656006
Wil je de motor komen bekijken? Bel van tevoren om de beschikbaarheid te controleren en teleurstellingen te voorkomen.
Proefrit aanvragen? Neem contact op en ervaar zelf de kracht en het comfort van de Yamaha XV 1600 Wildstar!
Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Wij behouden ons het recht voor op eventuele fouten of wijzigingen.
 
  • Wilt u de motor komen bekijken? Belt u dan eerst even over de beschikbaarheid van de motor om teleurstellingen te voorkomen.
  • de motor staat in de vestiging Deventer
  • 1e eigenaar
  • nieuwstaat





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion