Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 7 - 2014

Garantie: Ja
7643 Km
Zwart
moto-guzzi - v-7
moto-guzzi - v-7
moto-guzzi - v-7
moto-guzzi - v-7
moto-guzzi - v-7
moto-guzzi - v-7
moto-guzzi - v-7
moto-guzzi - v-7
moto-guzzi - v-7
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Moto Guzzi V7 – Klassiek design met moderne prestaties

De Moto Guzzi V7 uit 2014 combineert tijdloze stijl met betrouwbare prestaties. Deze karaktervolle motorfiets wordt aangedreven door een 744cc V-twin motor, die garant staat voor een soepele en plezierige rijervaring. Dankzij het lage zwaartepunt en de comfortabele zithouding is deze Moto Guzzi perfect voor zowel beginnende als ervaren rijders.

Met slechts 7.643 km op de teller is deze motor in uitstekende staat en klaar voor vele nieuwe ritten. Het klassieke retro-design in combinatie met moderne technologie maakt de V7 een echte blikvanger op de weg.

Waarom kiezen voor de Moto Guzzi V7?

De Moto Guzzi V7 is ideaal voor motorrijders die op zoek zijn naar een betrouwbare, stijlvolle en karaktervolle motor met een comfortabel rijgedrag.

  • Bouwjaar: 2014
  • 744cc V-twin motor voor een soepele en plezierige rit
  • Licht en wendbaar, perfect voor stadsverkeer en lange ritten
  • Iconisch retro-design met moderne technologie
  • Comfortabele zithouding en laag verbruik

Prijs: € 6.448,-

Wij bieden garantie, zodat je met een gerust hart de weg op kunt. Inruil en financiering behoren tot de mogelijkheden.

Locatie: Deventer, Smeenkhof 13
Contact: 0570-656006

Wil je de motor komen bekijken? Bel van tevoren om de beschikbaarheid te controleren en teleurstellingen te voorkomen.

Proefrit aanvragen? Neem contact op en ervaar zelf de unieke rijbeleving van de Moto Guzzi V7.

Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Wij behouden ons het recht voor op eventuele fouten of wijzigingen.

 

 






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion