Nieuwsbrief:

TRIUMPH  STREET TRIPLE R - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
MATT BAJA ORANG
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

Een nieuwe variant op de Street Triple 765 R, geschikt voor A2. Ontworpen voor nieuwe en jonge motorrijders. Dit model is uitgerust met de voor de Moto2 ontwikkelde 765 cc-motor met een lagere vermogensafgifte van 70 kW, die kan worden beperkt tot 35 kW om aan de beperkingen van het A2-rijbewijs te voldoen.

Nieuw! Met 24 maanden fabrieksgarantie. Te koop bij Triumph dealer Goedhart Motoren in Bodegraven.

Vraag naar de beschikbaarheid en levertijd bij onze verkoopafdeling.

De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.

Goedhart Motoren is de grootste motorzaak van de Benelux met het meest uitgebreide aanbod nieuwe en gebruikte motoren. Naast het aanbod motoren is er volop ruimte voor inspiratie voor een nieuwe motoroutfit en motoraccessoires.

Goedhart Motoren is officieel motor-dealer van Aprilia, Ducati, Husqvarna, Honda, Kawasaki, Bimota, KTM, Moto-Guzzi, Suzuki, Triumph, Yamaha en CF Moto.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Goedhart Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1942 - In 1942 verplaatste BMW de productie van motorfietsen deels naar Eisenach, naar de Eisenacher Motoren Werke, die het al in 1928 had overgenomen. Hier werden in elk geval R 75 Wehrmachtsgespanne (18.440 stuks) en R 35’s geproduceerd. EMW produceerde ook deels de Zündapp KS 750 militaire zijspancombinaties. Eisenach kwam na de Tweede Wereldoorlog in de Sovjet-bezettingszone te liggen, waardoor de BMW auto- en motorfietsenproductie voortaan deels in de DDR plaats vond, maar nu onder de vlag van EMW. De BMW R 35 bleef in productie, en pas in 1950 werd het BMW logo vervangen door dat van EMW. Door de ervaringen opgedaan met de militaire zijspancombinaties kon EMW enkele prototypen ontwikkelen, waarvan tien productiemodellen werden gebouwd door AWO in Suhl. Na de oorlog kreeg West-Duitsland opnieuw beperkingen opgelegd. Waarschijnlijk was dat de oorzaak van de pogingen om zeer lichte motorfietsjes en scooters te gaan maken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion