Nieuwsbrief:

TRIUMPH  BONNEVILLE T 100 GOLDLINE - 2023

Garantie: Ja
2154 Km
Grijs blauw
triumph - bonneville-t-100-goldline
triumph - bonneville-t-100-goldline
triumph - bonneville-t-100-goldline
triumph - bonneville-t-100-goldline
triumph - bonneville-t-100-goldline
triumph - bonneville-t-100-goldline
triumph - bonneville-t-100-goldline
triumph - bonneville-t-100-goldline
triumph - bonneville-t-100-goldline
triumph - bonneville-t-100-goldline
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Uiteraard in nieuwstaat met zijkoffers. LET OP dit is een Btw motor dus erg interessant voor de ondernemer. 

  • Onze motoren staan er netjes gepoetst bij. Een proefrit maken is bij intentie tot koop mogelijk. En uiteraard bij droog weer en wegdek.

    Biedingen via marktplaats-chat of zoiets als 'waar kan de motor voor weg' kunnen we helaas niet op reageren.
  • Wanneer het een BTW motor betreft is de prijs inclusief btw.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Joop Hoekstra Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion