Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
ROYAL ENFIELD HNTR 350
ROYAL ENFIELD HNTR 350
€ 4.895,- p/mnd klik hier
2022, 690 Km
ROYAL ENFIELD HNTR 350
ROYAL ENFIELD HNTR 350
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2023, 686 Km
ROYAL ENFIELD HNTR 350
ROYAL ENFIELD HNTR 350
€ 4.995,- p/mnd klik hier
2023, 3393 Km
ROYAL ENFIELD HNTR 350
ROYAL ENFIELD HNTR 350
€ 4.999,- p/mnd klik hier
2023, 250 Km
ROYAL ENFIELD HNTR 350
ROYAL ENFIELD HNTR 350
€ 5.399,- p/mnd klik hier
2023, 1 Km
ROYAL ENFIELD HNTR 350
ROYAL ENFIELD HNTR 350
€ 5.399,- p/mnd klik hier
2023, 1 Km
ROYAL ENFIELD HNTR 350
ROYAL ENFIELD HNTR 350
€ 5.399,- p/mnd klik hier
2023, 1 Km
ROYAL ENFIELD HNTR 350
ROYAL ENFIELD HNTR 350
€ 5.490,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
ROYAL ENFIELD HNTR 350
ROYAL ENFIELD HNTR 350
€ 5.599,- p/mnd klik hier
2023, 1 Km
ROYAL ENFIELD HNTR 350
ROYAL ENFIELD HNTR 350
€ 5.599,- p/mnd klik hier
2023, 1 Km
ROYAL ENFIELD HNTR 350
ROYAL ENFIELD HNTR 350
€ 5.599,- p/mnd klik hier
2023, 1 Km
ROYAL ENFIELD HNTR 350
ROYAL ENFIELD HNTR 350
€ 5.690,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
ROYAL ENFIELD HNTR 350
ROYAL ENFIELD HNTR 350
€ 5.699,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
ROYAL ENFIELD HNTR 350
ROYAL ENFIELD HNTR 350
€ 5.699,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
ROYAL ENFIELD HNTR 350
ROYAL ENFIELD HNTR 350
€ 5.699,- p/mnd klik hier
2023, 0 Km
Merkdealer
ROYAL ENFIELD HNTR 350
ROYAL ENFIELD HNTR 350
€ 5.499,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
ROYAL ENFIELD HNTR 350
ROYAL ENFIELD HNTR 350
€ 5.499,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
ROYAL ENFIELD HNTR 350
ROYAL ENFIELD HNTR 350
€ 5.499,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
ROYAL ENFIELD HNTR 350
ROYAL ENFIELD HNTR 350
€ 5.499,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
ROYAL ENFIELD HNTR 350
ROYAL ENFIELD HNTR 350
€ 5.499,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieën te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van ROYAL ENFIELD
© 2000 - 2024 Motoroccasion