Piaggio MP3 300 HPE uit 2023, keurig onderhouden en afkomstig van de eerste eigenaar. Voorzien van een origineel verhoogd windscherm en voorbereid voor een Givi topkoffer. Door MotoVeda nieuw geleverd en met slechts 15.216 kilometer op de teller. Inclusief 6 maanden garantie voor zorgeloos rijplezier.
Benieuwd naar deze mooie Mp3? Kom snel langs voor een bezichtiging of proefrit.
Moto Veda
Galvanistraat 55
6716 AE Ede
Telefoon: 0318-625625
Mail: info@motoveda.nl
Website: www.motoveda.nl
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor
HPE een cilinder, 4 -takt, 4 kleppen
Boring x slag
75 mm x 75 mm
Cilinder inhoud
278 cc
Comp. verhouding
Kleppen
Brandstof toevoer
Elektronische injectie
Ontsteking
Electronisch
Vermogen
26 pk / 19 kW bij 7.750 tpm
Max. koppel
26 Nm bij 6500 tpm
Koppeling
Droge automatische centrifugaalkoppeling
Versnellingsbak
Continu variabele transmissie CVT met koppelservo
Verhouding
Overbrenging
Starter
electrisch
Tankinhoud
11 liter
Topsnelheid
ABS
Frame
Dubbele gesloten motorsteun van hoogwaardige stalen buizen
Vering voor
Vierzijdig
Vering achter
Hydraulische dubbele demper met dubbele werking met afstelling voorbelasting
Remmen voor
Dubbele schijf Ø 240 mm
Remmen achter
Schijf Ø 240 mm
Voorband
Tubeless 110/70 - 13
Achterband
Tubeless 140/60 - 14
Wielbasis
1.440 mm
Lengte
2.040 mm
Breedte
800 mm
Hoogte
Zithoogte
780 mm
Drooggewicht
Leverbare kleuren
Rosso Ibis, Nero Cosmo
Beschrijving
Sportief, stijlvol en een echte blikvanger. De Piaggio YOUrban LT is een 300cc motor die bereden kan worden met een autorijbewijs. De MP3 LT Touring onderscheidt zich van andere varianten door aantal wijzigingen die noodzakelijk zijn voor een specifieke typegoedkeuring voor een autorijbewijs, zoals een front spoor verbreed tot 465 mm, motortype knipperlichten, een licht geïntegreerd in het onderste deel van het been schild en integrale remmen, waardoor zowel de voor als achterrem gelijktijdig worden toegepast door een extra rempedaal op de voetsteun.



De MP3 YOUrban grijpt meteen je aandacht met zijn jeugdige, sportieve design. Een stylistisch evenwicht met onbetwistbaar aandacht voor detail en onberispelijke bouwkwaliteit. Met zichtbare voorwielophanging en de absoluut innovatieve vorm van het voorspatbord, pronkt de MP3 YOUrban met een onmiskenbaar technologische uitstraling. De vierhoek gelede voorwielophanging en het dubbele voorwiel zijn unieke en onderscheidende elementen die het rijden van de Piaggio MP3 tot een revolutionaire ervaring maken, die de rijder stabiliteit in de bochten laat ervaren, meer dan elke andere scooter, en de rijder laat profiteren van een uitstekende wegligging, die kan worden ervaren op nat asfalt of op wegen met slechte grip wanneer dat het meest belangrijk is. Op de nieuwe Piaggio MP3 YOUrban, is de chassis configuratie afgestemd op een ongekend niveau van flexibiliteit om optimale wendbaarheid te bereiken. Bij het sturen en leunen in bochten, heeft de MP3 YOUrban een natuurlijk zelfcentrerend effect, bijna net zo direct als die van een conventionele scooter, maar met een enorm voordeel op het gebied van grip door de dubbele voorwielen Dit alles komt neer op betere rijeigenschappen: leniger en beter inspelen op het stuurgedrag, daardoor is dit het perfecte voertuig voor slalommen door het stadsverkeer. De YOUrban leunt sneller in de bochten, en blijft stabiel door de hele curve, zelfs met het gaspedaal wijd open.
MotoVeda is PREMIUM dealer van Kawasaki, Vespa, Piaggio, Gilera, Aprilia en Moto Guzzi. In onze showroom (1250 m2) in Ede vind je ruim 100 nieuwe en gebruikte, motoren (motor)scooters en MP3's Ook zijn Yamaha, Honda, Kymco, Sym en Peugeot in onze showroom te vinden. Voor het huren van een MP3 of winterstalling kun je ook bij ons terecht. Voor het onderhoud van een (motor) scooter of MP3 ben je van harte welkom! Op zoek naar een passende motor-outfit of helm in onze Revit- en Macna shop helpen wij je graag. MotoVeda is sponsor van de Piaggio MP3 club en DBS club.
Een stukje historie: TRIUMPH in 1937 - De activiteiten in de auto's en die van de motoren worden gescheiden in 1936. Ariel eigenaar John Young ('Jack' maar door insiders 'JS' genoemd) Sangster koopt de fabriek in Priory Street (motoren) voor 5000 pond en verlaagt de lonen per direkt. Hij veranderd de naam in Truimph Engineering Company. Sangster stelt een designer van Ariel, de 35 jarige Edward Turner, aan als General Manager. Daarna vraagt hij Bettmann om zitting te nemen in het bestuur, met name om zijn reputatie en netwerk. Val Page vindt werk bij BSA nadat hij voor de overname ontslag had genomen.
Turner schudt het leveringsprogramma een goed door elkaar en houdt dan de Tiger 70, 80 en 90 over. Hij voegt vervolgens gepolijste afwerkdeksels toe, komt met nieuwe verfdesigns, omhooglopende uitlaten, enkeltube frames en chromen brandstoftanks. In 1937 ontwerpt men de 500cc Speed Twin. Deze verlaat de dealers voor 75 pond en verovert daarmee de markt. Daarna wordt het originele pand aan Much Park Street verkocht. Dat jaar rolt ook de laatste Tiger 90 van de band en kondigt men de Tiger 100 aan.