Deze Kymco DTX 360 E5 is afkomstig van de eerste eigenaar en in 2022 nieuw geleverd door Motoveda. Met slechts 8.988 km op de teller, 6 maanden garantie en een compleet accessoirespakket is dit een zeer complete en verzorgde motorscooter.
Uitgerust met een hoog Givi windscherm, accessoire bar, buddyseat stuurslot en handkappen is hij klaar voor zowel dagelijkse ritten als langere toertochten. De DTX 360 combineert een avontuurlijke uitstraling met het comfort en de betrouwbaarheid die je van Kymco mag verwachten.
Geïnteresseerd? Kom langs voor een proefrit en ontdek deze complete alleskunner zelf.
Moto Veda
Galvanistraat 55
6716 AE Ede
Telefoon: 0318-625625
Mail: info@motoveda.nl
Website: www.motoveda.nl
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor
4-takt injectie, EURO 4
Boring x slag
72.7 mm x 72.7 mm
Cilinder inhoud
320 cc
Comp. verhouding
Kleppen
Brandstof toevoer
Elektrische injectie
Ontsteking
ECU
Vermogen
29 pk / 21 kW bij 7250 tpm
Max. koppel
30 Nm bij 5750 tpm
Koppeling
Versnellingsbak
Verhouding
Overbrenging
Starter
electrisch
Tankinhoud
12.5 liter
Topsnelheid
ABS
Frame
Vering voor
Vering achter
Remmen voor
Schijfremmen 260 mm
Remmen achter
Schijfremmen 240 mm
Voorband
14 X 120/80 Tubeless
Achterband
13 X 150/70 Tubeless
Wielbasis
1,545 mm
Lengte
2165 mm
Breedte
780 mm
Hoogte
1,290 mm
Zithoogte
785 mm
Drooggewicht
194 kg
Leverbare kleuren
Mat zwart
Beschrijving
De KYMCO DT X360 is een maxiscooter die KYMCO’s nieuwste innovatie van ‘Adventure Crossover’ demonstreert. Deze nieuwe innovatie geeft rijders de vrijheid om de avonturen te zoeken die ze graag zouden willen hebben in hun dagelijks leven.



De KYMCO DT X360 heeft een voorspatbord die kenmerkend zijn voor een dual-sportmotorfiets. Het heeft een breder stuur voor het gemakkelijk sturen op een oneffen wegdek en een hogere zitpositie die het zicht van de berijder verbetert. De lichtgewicht wielen en de avontuurlijke banden zorgen ervoor dat hij nog beter over ruwe oppervlakken kan rijden.



Bovendien wordt de DT X360 geleverd met een key-less systeem dat een gemakkelijke toegang tot het voertuig biedt. Er is een tractie-controle systeem dat de stabiliteit onder alle omstandigheden aanzienlijk verhoogt. Het gekleurde LED-dashboard is ontworpen voor maximale leesbaarheid. Samen biedt de DT X360 de allround mogelijkheden voor rijders om gemakkelijk te manoeuvreren in stadsverkeer, comfortabel op de snelweg te cruisen en vol vertrouwen het onbekende te verkennen wanneer dat gewenst is.



Deze scooter is geschikt voor motorrijbewijs A en A2.
MotoVeda is PREMIUM dealer van Kawasaki, Vespa, Piaggio, Gilera, Aprilia en Moto Guzzi. In onze showroom (1250 m2) in Ede vind je ruim 100 nieuwe en gebruikte, motoren (motor)scooters en MP3's Ook zijn Yamaha, Honda, Kymco, Sym en Peugeot in onze showroom te vinden. Voor het huren van een MP3 of winterstalling kun je ook bij ons terecht. Voor het onderhoud van een (motor) scooter of MP3 ben je van harte welkom! Op zoek naar een passende motor-outfit of helm in onze Revit- en Macna shop helpen wij je graag. MotoVeda is sponsor van de Piaggio MP3 club en DBS club.
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italiƫ tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer!
Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
De Electra Glide wordt geĆÆntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.