Nieuwsbrief:

MV AGUSTA  SUPERVELOCE 800 AGO - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
AGO LIMITED EDITION
mv-agusta - superveloce-800-ago
mv-agusta - superveloce-800-ago
mv-agusta - superveloce-800-ago
mv-agusta - superveloce-800-ago
mv-agusta - superveloce-800-ago
mv-agusta - superveloce-800-ago
mv-agusta - superveloce-800-ago
mv-agusta - superveloce-800-ago
mv-agusta - superveloce-800-ago
mv-agusta - superveloce-800-ago
mv-agusta - superveloce-800-ago
mv-agusta - superveloce-800-ago
mv-agusta - superveloce-800-ago
mv-agusta - superveloce-800-ago
mv-agusta - superveloce-800-ago
mv-agusta - superveloce-800-ago
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze (officieel MV Agusta dealer sinds 2006) biedt aan:

MV Agusta Superveloce 800 AGO, MY:2024. Limited Edition, 1 of 311 for the world.

36 months world-wide factory warranty, unlimited mileage. Pre-delivery cost €399.

798 cc, Three-cilinder, 165kg dry-weight with racing kit installed.

Standard equiped with:
- The very finest components
- Arrow Racing 3 exit exhaust system and ECU with dedicated map
- Carbon passenger seat cover with Alcantara pad
- CNC fuel cap with “Limited Edition” carbon plate
- Black leather tank strap
- Bike cover
- Limited Edition certificate
- Traction control adjustable in 8 levels
- Front Lift Control
- MV EAS 3.0 (Electronically Assisted Shift Up & Down)
- Cruise control
- Bluetooth connectivity
- GPS with MV app
- Launch control
- 5" TFT color dash
- Continental MK100 with RLM (Rear Wheel Lift-up Mitigation) and with cornering function
- and much more beauty.....

Gespreide betaling zakelijk of prive mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
DIPI-moto
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion