Nieuwsbrief:

MV AGUSTA  SUPERVELOCE 800 AGO - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
AGO LIMITED EDITION
mv-agusta - superveloce-800-ago
mv-agusta - superveloce-800-ago
mv-agusta - superveloce-800-ago
mv-agusta - superveloce-800-ago
mv-agusta - superveloce-800-ago
mv-agusta - superveloce-800-ago
mv-agusta - superveloce-800-ago
mv-agusta - superveloce-800-ago
mv-agusta - superveloce-800-ago
mv-agusta - superveloce-800-ago
mv-agusta - superveloce-800-ago
mv-agusta - superveloce-800-ago
mv-agusta - superveloce-800-ago
mv-agusta - superveloce-800-ago
mv-agusta - superveloce-800-ago
mv-agusta - superveloce-800-ago
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze (officieel MV Agusta dealer sinds 2006) biedt aan:

MV Agusta Superveloce 800 AGO, MY:2024. Limited Edition, 1 of 311 for the world.

36 months world-wide factory warranty, unlimited mileage. Pre-delivery cost €399.

798 cc, Three-cilinder, 165kg dry-weight with racing kit installed.

Standard equiped with:
- The very finest components
- Arrow Racing 3 exit exhaust system and ECU with dedicated map
- Carbon passenger seat cover with Alcantara pad
- CNC fuel cap with “Limited Edition” carbon plate
- Black leather tank strap
- Bike cover
- Limited Edition certificate
- Traction control adjustable in 8 levels
- Front Lift Control
- MV EAS 3.0 (Electronically Assisted Shift Up & Down)
- Cruise control
- Bluetooth connectivity
- GPS with MV app
- Launch control
- 5" TFT color dash
- Continental MK100 with RLM (Rear Wheel Lift-up Mitigation) and with cornering function
- and much more beauty.....

Gespreide betaling zakelijk of prive mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
DIPI-moto
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion