Nieuwsbrief:

MV AGUSTA  BRUTALE 1000 RR - 2021

Bouwjaar:
2021
Kleur:
GRIGIO/ROSSO
Vermogen:
153 kW
Teller:
16.554 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
mv-agusta - brutale-1000-rr
mv-agusta - brutale-1000-rr
mv-agusta - brutale-1000-rr
mv-agusta - brutale-1000-rr
mv-agusta - brutale-1000-rr
mv-agusta - brutale-1000-rr
mv-agusta - brutale-1000-rr
mv-agusta - brutale-1000-rr
mv-agusta - brutale-1000-rr
mv-agusta - brutale-1000-rr
mv-agusta - brutale-1000-rr
mv-agusta - brutale-1000-rr
mv-agusta - brutale-1000-rr
mv-agusta - brutale-1000-rr
mv-agusta - brutale-1000-rr
mv-agusta - brutale-1000-rr
mv-agusta - brutale-1000-rr
mv-agusta - brutale-1000-rr
mv-agusta - brutale-1000-rr
mv-agusta - brutale-1000-rr
mv-agusta - brutale-1000-rr
mv-agusta - brutale-1000-rr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze (officieel MV Agusta dealer sinds 2006) biedt aan:

MV Agusta Brutale 1000 RR van 2021 met 16.554km, Het betreft hier een BTW-motorfiets van eerste eigenaar aan wie wij hem nieuw afleverde. Motorfiets heeft telkens al zijn onderhoud bij ons gehad en is allemaal aantoonbaar. Tevens werden ook alle accessoires door ons vakkundig gemonteerd. Deze motor is heel smaakvol door ons opgebouwd voor de klant met alleen maar originele MV Agusta onderdelen / accessoires.

998 cc, Viercilinder, DOHC 16 kleppen. 208 PK 116,5 Nm, 186kg dry-weight. Met gemonteerde Racing nog meer pk's.

Voorzien van vele extra's:
- Racing Kit Rush uitlaat, kostte €4917 + montage 
- Dedicated ECU voor Racing Kit
- Uitlaat beschermer Carbon
- Uitlaat beugel
- Rear seat cover
- MV Agusta breedte stralers gemonteerd
- Navigatie steun (special)
- Navigatie voeding voorbereid voor Garmin XT
- Complete afwerking met carbon delen
- Carbon wheels cover (Rush uitvoering)
- Rode wielstriping

Standaard al voorzien van onderstaande componenten:
- De allermooiste componenten en tijdloos design
- Torque Control met 4 mappings
- Traction control met 8 niveaus
- Front Lift Control
- MV EAS 3.0 (Electronically Assisted Shift Up & Down)
- Cruise control
- Bluetooth
- GPS
- Launch control
- 5" TFT kleurendashboard
- Continental MK100 with RLM (Rear Wheel Lift-up Mitigation) and with cornering function
- Öhlins EC Stuurdemper with electronic manual and automatic adjustment modes
- Elektronische vering, Öhlins vering voor en achter

Wordt geleverd met luxe aflevermap voor Brutale RR, Racing racing kit pakket en origineel, Druppellader, Dubbele sleutels en sleutelkaart, helemaal compleet zoals nieuw. Motorfiets staat zowel technisch als optisch in NIEUWstaat.

Gespreide betaling zakelijk of prive mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
DIPI-moto
Phantom 1
Gilze
Plan de route
0161-744040
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1883 - Siegfried Bettmann komt op zijn 20e in 1883 vanuit Nuremberg, Duitsland over naar Coventry in Engeland. Nadat hij een korte tijd werkzaam is geweest bij Kelly en Co. als beschrijvingsdekundige buitenlandse talen. Na zes maanden neemt hij een baan aan bij de White Sewing Machine Co. als vertalend correspondent. Een aantal maanden werkt hij ook als verkoper in Noord Europa. In 1884 start hij S. Bettmann & Co. Import Export Agency in Londen. Hij verkoopt fietsen die gemaakt worden door Wm. Andrews maar met zijn eigen naam erop. Ze importeren ook Duite naaimachines en hebben een handelsonderneming voor andere Duitse fabrikanten. De naam Triumph vervangt die van Bettmann. Bettmann vindt het een makkelijke naam die in veel landen wordt begrepen. Hij noemt het bedrijf nu "The Triumph Cycle Company'. Deze verandert weer in 1887 in New Triumph Ltd. en daarna naar Triumph Cycle Co. Ltd. Shares. Dit werd mede door Dunlop Tyre Company ondersteunt met een bedrag van 45000 pond, een astronomisch bedrag voor die tijd. De Duitse mecanicien Mauritz Johann Schulte, ook afkomstig uit Nuremberg, wordt de juniorpartner van Bettmann. Hij is de man die Bettmann ervan weet te overtuigen dat het beter is om eigen producten te maken dan die van anderen te verkopen. Een kleine fabriek in Much Park Street in Coventry heeft capaciteit om voor Triumph de fietsen te produceren. Coventry is Engelands belangrijkste fietsen-handelsstad. De opstartkosten van 650 pond komen grotendeels van Bettmann's ouders (500 pond) en Schulte's kennissen. Later wordt Dunlop een belangrijke investeerder in het bedrijf. In 1889 verhuisd het bedrijf naar Mch Park Street, Coventry. Hildebrand & Wolfmuller, een motorfabrikant, heeft Schultes belangstelling. Hij wil deze in licentie gaan vervaardigen en importeert er één om te testen en rijdt ermee om het Coventry stadion. In 1898 gaat ook Bettmann in de onderhandeling. Ditmaal met Beeston Humber Motorcycles and Tricycles. Men komt echter niet tot een overeenstemming.
© 2000 - 2025 Motoroccasion