Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Motor in originele nieuwstaat. Zeer lage km stand. De prijs is inclusief rijklaarmaak kosten. De motor wordt geleverd met een afleverbeurt. Op alle motoren is financiering mogelijk. Kijk op numotorrijden.nl
- HH Motoren, kleinschalig, betrokken en met passie voor motoren.
Kijk voor openingstijden op www.hhmotoren.nl.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | V-Twin, 4-stroke, luchtgekoeld |
Boring x slag | 84 mm x 84 mm |
Cilinder inhoud | 853 cc |
Comp. verhouding | 10.5 : 1 |
Kleppen | 2 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Marelli MIU single-body electronic injection |
Ontsteking | |
Vermogen | 55 pk / 40,44 kW bij 6250 tpm |
Max. koppel | 62 Nm bij 3000 tpm |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 15 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | ALS steel twin tube cradle frame |
Vering voor | Traditionele veervork, Ø 40 mm, veerweg 130mm |
Vering achter | Swingarm, dubbele schokdempers met aanpasbare vering, veerweg 97 mm |
Remmen voor | stainless steel floating disc, Ø 320 mm Brembo opposed four-piston callipers |
Remmen achter | stainless steel floating disc, Ø 260 mm opposed two-piston callipers |
Voorband | 130/90 - 16 |
Achterband | 150/80 B 16 |
Wielbasis | 1465 mm |
Lengte | 2185 mm |
Breedte | 840 mm |
Hoogte | 1160 mm |
Zithoogte | 780 mm |
Drooggewicht | 199 kg |
Leverbare kleuren | Zwart, Grijs |
Beschrijving | De V9 is de nieuwe incarnatie van de zuiverste geest van Moto Guzzi. Een geest die geen compromis kent. Een geest die, bij elke keuze, trot verklaart: Ik ben wat ik ben. De V9 is alleen dat: authentiek in elk detail; authentiek in het gebruik van sterke en hoogwaardige materialen zoals staal en aluminium, en bij de keuze van prestigieuze componenten; authentiek in de behendigheid waarmee het reageert op uw rijstijl; en authentiek in de spannende koppel van de nieuwe 850cc motor. |
Kleinschalig, betrokken en met passie voor motoren, dit zijn de uitgangspunten waarmee ik mijn beroep beoefen; het in- en verkopen van tweedehands motorfietsen, als een rechtgeaarde, een echte liefhebber van het uitgelezen voertuig op twee wielen.
Stammend uit een dynastie van constructeurs van speciaalmachines en ook zo opgeleid, volg ik nu al sinds 2006 mijn hart en richt mij geheel op het bovenstaande.
 |
HH Motoren |
|
Walserij 71
Noordwijkerhout
Plan de route
|
 |
0252372703
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te
ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken