Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Het gaat hier om het nieuwe model RC 125 ABS 2025. In twee kleurenstellingen leverbaar.
Ga voor zekerheid en geniet bij dit nieuwe model van fabrieksgarantie en mobilityservice!
Elke motorfiets die u aanschaft bij NIWA Motoren kan worden voorzien van een 10-daagse gratis Allrisk verzekering. Vraag hiernaar tijdens adviesgesprek!
Financieren of leasen mogelijk! Vraag naar de voorwaarden.
NIWA Motoren bestaat ruim 25 jaar en is de absolute Suzuki, KTM, Kawasaki en Italiaanse specialist van het noorden.
Met ruim 250 motoren op voorraad bent u voor zowel nieuwe als gebruikte motoren van alle merken bij ons aan het juiste adres. Wij ruilen uw motorfiets graag in, bovendien is inruil van uw auto ook mogelijk.
NIWA Motoren is tevens eigenaar van Voordeelhelmen Zwaagdijk, ook voor kleding, helmen en accessoires adviseren wij u graag.
Interesse in deze motorfiets ? Neem contact met ons op via 0228-564000 of stuur een email naar verkoop@niwa.nl
Maandag:Gesloten
Dinsdag:08:30 - 17:30
Woensdag:08:30 - 17:30
Donderdag:08:30 - 17:30 (koopavond van 1 april tot 1 sept)
Vrijdag:08:30 - 17:30
Zaterdag:08:30 - 16:30
Zondag:Gesloten
Opties en Accessoires: ABS, KTM My Ride, Nieuwe LED Koplamp, Super Moto ABS, TFT Display, WP Vering
Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
 |
Motor | Eencilinder, 4-Takt, vloeistofgekoeld |
Boring x slag | 58|47.2 |
Cilinder inhoud | 125 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Keihin PWK 36 S AG |
Ontsteking | Bosch EMS |
Vermogen | 15|11| |
Max. koppel | 12 |
Koppeling | Wet multi-disc clutch, mechanically actuated |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | X-Ring 5/8 x 1/4 |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 10 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Stalentrellis frame, poeder gecoat |
Vering voor | WP upside-down Ø 43 mm, veerweg 125 mm |
Vering achter | WP monoshock, veerweg 150 mm |
Remmen voor | Four-piston radial fixed calliper,remschijf 300 mm |
Remmen achter | Single-piston floating calliper, remschijf 230 mm |
Voorband | 90/90-21 |
Achterband | 120/90-18 |
Wielbasis | 1340 |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 820 |
Drooggewicht | 135 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
| Dealerschappen: APRILIA, HUSQVARNA, KAWASAKI, KTM, KYMCO, MOTO GUZZI, PIAGGIO, SUZUKI |
NIWA Motorservice is ontstaan vanuit de passie voor motoren en motorsport .
Wij streven naar een goede service, waarbij een tevreden klant voorop staat . Wij investeren veel in gereedschappen en afstelapparatuur om het service-niveau op een hoog peil te houden .
De motor-arena is onze werkplaats , de showroom ons visite kaartje.
 | Zwaagdijk, Noord-Holland |
 | 0228-564000 |
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te
ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken