Nieuwsbrief:

KTM  790 DUKE - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Oranje
Vermogen:
70 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Met de KTM 790 Duke uit 2026 haal je een motor in huis die snelheid, controle en rijplezier perfect weet te combineren. Met 70 kW vermogen is deze motor ideaal voor A2-rijbewijsbezitters die een sportieve, wendbare machine zoeken die direct reageert op iedere beweging. Met een rijklaargewicht van slechts 179 kilo is hij licht en wendbaar, waardoor je eenvoudig door druk verkeer manoeuvreert of scherp de bochten instuurt.

Veiligheid staat voorop met bochten-ABS die een speciale Supermoto-modus biedt. Dit zorgt ervoor dat je in scherpe bochten en bij wisselende ondergronden vertrouwen behoudt. De traction control voorkomt ongewenste slip, zodat je ook in uitdagende omstandigheden grip houdt. Ride by wire geeft je een directe en precieze gasrespons, wat zorgt voor soepel en voorspelbaar rijden.

Daarnaast is de KTM uitgerust met een helder TFT-display waarop je alle belangrijke gegevens snel en overzichtelijk afleest. De slipper clutch maakt het schakelen zonder schokken mogelijk, wat vooral bij sportief rijden het verschil maakt. LED-verlichting zorgt voor een heldere, energiezuinige lichtbundel en een moderne uitstraling.

Kortom, deze KTM 790 Duke biedt je een complete, moderne rijervaring waarbij technologie en prestaties naadloos samenkomen. Of je nu dagelijks onderweg bent of toert op uitdagende routes, deze motor staat klaar om elke rit spannend en plezierig te maken.

Opties en Accessoires:
A2 geschikt!, Bochten ABS met Super Moto modus, LED Verlichting, Ride by Wire, Rijmodi, Slipper Clutch, TFT Display, Traction control




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
NIWA Motoren
Tulpenmarkt 1
Zwaagdijk
Plan de route
0228-564000
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "André-stuurdemper" betekent: Eerste vorm van stuurdemper die min of meer universeel toepasbaar was. Het systeem wordt gevormd door een *frictiedemper, waarbij een aantal op elkaar gestapel­de klingritschijfjes door een centrale as op elkaar worden getrokken tegen de onderkant van het *balhoofd. Door boven­op de as een hendel aan te draaien worden de schijfjes vaster tegen elkaar aangedrukt en draait het stuur zwaarder. De mo­derne versie van een universele stuurdemper is de hydraulische stuurdemper, een klein formaat telescopische demper, die tus­sen voorvork en frame wordt bevestigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion