Nieuwsbrief:

KTM  500 EXC F - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Oranje
ktm - 500-exc-f
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Op weg om een verlaten stad te verkennen? Klaar. Vuil aan het karnen in een spookbos? Eenvoudig. Opladen door de diepe zandwoestijnen? Laten we gaan! De KTM 500 EXC-F gaat nergens voor terug. Met een vermogen van meer dan 64 pk en gebouwd rond een geheel nieuw frame met de beste vering in zijn klasse, is deze krachtpatser met grote cilinderinhoud verrassend bruikbaar, waardoor de KTM 500 EXC-F het ultieme wapen van een halve liter is in ieders Enduro-arsenaal.
Hoogtepunten van de CHAMPION EDITION 2025 zijn:
ORANGE GLOSSY FRAME
RED BULL GRAPHICS
FACTORY RACING FRAME PROTECTION SET
FACTORY RACING SEAT
MAP-SELECT SWITCH
RADIATOR FAN
SKID PLATE
SEMI-FLOATING FRONT BRAKE DISC
ORANGE SUPERSPROX STEALTH REAR SPROCKET
ORANGE FRONT AXLE PULLER
  • Ovaa Motors is de motorspecialist van Zeeland sinds 1978!

    -Suzuki Full Range dealer
    -KTM Full Range dealer
    -Husqvarna Full Range dealer
    -GASGAS Full Range dealer
    -Yamaha Off-Road dealer

    Kijk op onze website bij Services voor inruil/inkoop, financiering, verlengde garantie en het direct afsluiten van Uw gratis 10 daagse All-Risk motorverzekering!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ovaa Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion