Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

KTM  1390 SUPER ADVENTURE S - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Zwart
ktm - 1390-super-adventure-s
ktm - 1390-super-adventure-s
ktm - 1390-super-adventure-s
ktm - 1390-super-adventure-s
ktm - 1390-super-adventure-s
ktm - 1390-super-adventure-s
ktm - 1390-super-adventure-s
ktm - 1390-super-adventure-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Het gaat hier om het nieuwste model KTM 1390 Super Adventure S.
Haal als eerst de nieuwe Super Adventure op bij NIWA. Pre-order de motor nu!

De EVO onderscheid zich door de adaptive cruise control en automatic transmission.

Ze zeggen dat evolutie onvermijdelijk is, overal waar leven bestaat. In dat geval bewijst de KTM 1390 SUPER ADVENTURE S EVO die stelling. Het versterkt ook de stelling dat meer meer is, waardoor een vrachtwagen vol nieuwe technologie op de voorgrond komt, zoals KTM's revolutionaire AMT. Deze reismachine van de nieuwe generatie is de volgende stap in de Adventure-evolutie: intelligenter, krachtiger en berekenender dan alles wat eraan vooraf is gegaan. Deze motorfiets is ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd in Oostenrijk.


Opties en Accessoires:
8.8 '' TFT Display, Cruise control, Cornering ABS, Traction Control, 5 Rijmodi + Optioneel Rally modes, Keyless go, Semi-active elektronische vering, Nieuw motorblok met 172pk en 145nm, Camshift technology, Verstelbaar windscherm, Vernieuwde koplamp, Verbeterde koeling, KTM Connect, Bandenspanningsensoren




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1920 - In Mandello del Lario richtten op 15 maart 1920 Carlo Guzzi, technische genie en ontwerper, en zijn vriend Giorgio Parodi, de zoon van Emanuele, de -Societa Anonima Moto Guzzi- op. En zo werd een van de beroemdste motorfietsmerken geboren. Carlo Guzzi en Giorgio Parodi waren een paar jaar daarvoor werkzaam bij de luchtmacht en samen met motorfietscoureur Giovanni Ravelli tot de ontdekking gekomen dat ze allen een brandende hartstocht voor de motorfiets hadden. In tegenstelling tot bijna alle andere constructeurs die in die jaren constant streefden naar betere prestaties was men bij Moto Guzzi gefocust op het feit dat elke component van de motorfiets het vooral moest hebben van de functionaliteit en betrouwbaarheid. Dit word al direct zichtbaar in het eerste prototype. Radicaal verschillend van andere motoren in zijn motorconfiguratie en framebouw. Een filosofie die Moto Guzzi door haar meer dan tachtig jarig leven nog steeds nastreeft.
© 2000 - 2025 Motoroccasion