Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z 7 HYBRID - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Zwart
Vermogen:
44 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
kawasaki - z-7-hybrid
kawasaki - z-7-hybrid
kawasaki - z-7-hybrid
kawasaki - z-7-hybrid
kawasaki - z-7-hybrid
kawasaki - z-7-hybrid
kawasaki - z-7-hybrid
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De Z7 Hybrid is ‘s wereld eerste hybride motorfiets. Dit revolutionaire nieuwe model weet de voordelen van een conventionele verbrandingsmotor en elektrische tractiemotor naadloos te combineren. Met drie verschillende rijmodi (waaronder een volledige EV-modus) die elk een geheel eigen karakter hebben, acceleratie uit stilstand op het niveau van een sportieve 1000cc en een verbruik vergelijkbaar met een 250cc motorfiets is de Z7 Hybrid een echte Game Changer.

De Kawasaki Z7 Hybrid SE 2025 is beschikbaar in de volgende kleuren:
  • Metallic Bright Silver / Metallic Matte Lime Green / Ebony
  •  Metallic Matte Graphenesteel Gray / Ebony / Metallic Graphite Gray
De prijs van dit model wordt binnenkort bekend gemaakt.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
NIWA Motoren
Tulpenmarkt 1
Zwaagdijk
Plan de route
0228-564000
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Dream" betekent: Naam die het Japanse Honda, ’s werelds grootste producent van motorfietsen, decennia lang gebruikte voor verschillende van haar modellen. Honda’s eerste echte motorfiets, Model D, een 980cc eencilinder tweetakt, werd in 1949 uitgebracht. Om dit te vieren werd een feestje voor de circa twintig medewerkers van het kleine motorfabriekje georganiseerd. Iemand moet toen hebben gezegd dat ‘een droom werkelijkheid was geworden’. De grondlegger van het bedrijf, Soichiro Honda, kwam dit ter ore, waarna de eerste Honda Dream een feit werd. In 1951 werd de eerste Honda met een viertakt motorfiets geintroduceerd, de 146cc metende eencilinder Dream-E, in het midden van de jaren vijftig gevolgd door de 250CC Dream SA en de 350CC Dream SB . Motorfietsen met een plaatstalen geperst frame en een rubberen zweefzadel, waarbij goed was gekeken naar de modellen van het Duitse NSU . In 1957 bracht Honda de eerste twin op de Japanse markt (de C70 met 250CC motor). In de jaren zestig zou Honda met (aanvankelijk) lichte twin Dreams de Europese en Amerikaanse markt openbreken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion