Nieuwsbrief:

KAWASAKI  GPX 600 R - 1990

Garantie: Nee
24600 Km
GEEL
kawasaki - gpx-600-r
kawasaki - gpx-600-r
kawasaki - gpx-600-r
kawasaki - gpx-600-r
kawasaki - gpx-600-r
kawasaki - gpx-600-r
kawasaki - gpx-600-r
kawasaki - gpx-600-r
kawasaki - gpx-600-r
kawasaki - gpx-600-r
kawasaki - gpx-600-r
kawasaki - gpx-600-r
kawasaki - gpx-600-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Referentienummer: 367

Schuur vondst :) Deze oldtimer, met zijn unieke kleur, heeft 24 jaar in een schuur gestaan. Nadat we hem hebben afgestoft hebben we hem weer tiptop in orde gemaakt. Hij rijdt weer als een nieuwe.

Ondanks dat hij weer prima rijdt adviseren we toch een afleverpakket. Zo'n pakket bestaat uit een grote onderhoudsbeurt en 3 maanden volledige Bovag-garantie. Voor dit pakket vragen wij € 695 en krijgt u dus nog meer zekerheid en nog langer rijplezier !

U koopt bij een betrouwbare en gezellige buurtgarage uit Noordwijkerhout, een Bovag-bedrijf en Vakgarage voor auto's en motoren, welke goed staat aangeschreven en al 40 jaar voor iedereen klaar staat.

Belt u even voor u komt kijken, dan zorgen we dat de auto of motor, de koffie en de juiste persoon voor u klaar staat.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Diesveld VMS
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Koude bougie" betekent: Een bougie behoort een juiste werktemperatuur te hebben, over het algemeen tussen de 400 en 800 graden Cel­sius. De werktemperatuur is afhankelijk van het soort motor­fiets en van het gebruik, bijvoorbeeld lang en hard rijden of rustig rijden. Een hoge belasting van het motorblok brengt al­tijd een hogere temperatuur met zich mee. Onder alle om­standigheden moet een bougie de zogenaamde zelfreinigings-temperatuur kunnen bereiken, waarbij de aanslag van half ver­brande olie of benzine geheel verbrandt. Dit is te zien aan de kleur van de elektroden die niet zwart maar lichtbruin tot grijs moeten zijn. Met letters o f cijfers op het porseleintje (isolator) van de bougie, of op het metalen deel daarvan, is de warmte­ graad aangegeven. Deze waarde heeft betrekking op de mate van warmteafvoer van de bougie. Is de warmteafvoer groter dan de opname, dan wordt gesproken van een koude bougie. Is de warmteafvoer lager dan de opname, dan is sprake van een warme bougie. De warmteafvoer vindt voor het grootste deel plaats langs de schroefdraad, de afdichtring en de metalen onderkant van de bougie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion