Nieuwsbrief:

HONDA  CB 600 S - 2001

Garantie: Nee
38250 Km
ZWART
honda - cb-600-s
honda - cb-600-s
honda - cb-600-s
honda - cb-600-s
honda - cb-600-s
honda - cb-600-s
honda - cb-600-s
honda - cb-600-s
honda - cb-600-s
honda - cb-600-s
honda - cb-600-s
honda - cb-600-s
honda - cb-600-s
honda - cb-600-s
honda - cb-600-s
honda - cb-600-s
honda - cb-600-s
honda - cb-600-s
honda - cb-600-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 17 liter
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Referentienummer: 371

Deze knapperd is in onze werkplaats helemaal rijklaar gemaakt en getest. Hij rijdt, remt en doet alles perfect. Hij is klaar voor vele veilige kilometers over het asfalt. Voor aflevering wordt hij nog een keer nagekeken, maar een onderhoudsbeurt krijgt hij niet, daar willen we geld voor, maar wel waar voor uw geld. Voor een grote onderhoudsbeurt en 3 maanden volledige echte Bovag-garantie vragen we € 695 en krijgt u nog meer zekerheid en nog langer rijplezier !

U koopt bij een betrouwbare en gezellige buurtgarage uit Noordwijkerhout, een Bovag-bedrijf en Vakgarage voor auto's en motoren, welke goed staat aangeschreven en al bijna 40 jaar voor iedereen klaar staat.

Belt u even voor u komt kijken, dan zorgen we dat de auto of motor, de koffie en de juiste persoon voor u klaar staat.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Diesveld VMS
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion