Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  CHIEFTAIN DARK HORSE - 2023

Bouwjaar:
2023
Kleur:
BLACK SMOKE
Vermogen:
53 kW
Teller:
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
indian - chieftain-dark-horse
indian - chieftain-dark-horse
indian - chieftain-dark-horse
indian - chieftain-dark-horse
indian - chieftain-dark-horse
indian - chieftain-dark-horse
indian - chieftain-dark-horse
indian - chieftain-dark-horse
indian - chieftain-dark-horse
indian - chieftain-dark-horse
indian - chieftain-dark-horse
indian - chieftain-dark-horse
indian - chieftain-dark-horse
indian - chieftain-dark-horse
indian - chieftain-dark-horse
indian - chieftain-dark-horse
indian - chieftain-dark-horse
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2023

NIEUW, € 1000,- IN PRIJS VERLAAGD EN MET EEN GRATIS INDIAN JAS!!


24 maanden Fabrieksgarantie + 3 jaar aanvullend beperkt!

luchtgekoelde Thunderstroke 116-motor (1890 cc) met een koppel van 171 Nm
Verlaagde stance en LED-verlichting voor en achter
Hoogwaardige luidsprekers in de kuip die 100 watt
Drie rijmodi - Tour, Standard en Sport
Elektrisch bediend windscherm
Compacte elektrisch afsluitbare zadeltassen met 68+ liter inhoud

Ook leverbaar in andere kleuren en modellen:
https://www.indianmotorcycle-alphenaandenrijn.com/
Prijs is exclusief aflever-en registratiekosten




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
De Jong Alphen BV
Zaagmolenweg 8
Alphen aan den Rijn
Plan de route
0172-492036
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn al­tijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het reali­seren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouw­kundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza op­getrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte ben­zinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties ko­men er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer niet­temin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meer­derheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare com­ponenten tot één geheel te integreren.
© 2000 - 2025 Motoroccasion