Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  CHALLENGER LIMITED - 2022

Bouwjaar:
2022
Kleur:
BLACK METALLIC (ZWART METALLIC)
Vermogen:
90 kW
Teller:
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
indian - challenger-limited
indian - challenger-limited
indian - challenger-limited
indian - challenger-limited
indian - challenger-limited
indian - challenger-limited
indian - challenger-limited
indian - challenger-limited
indian - challenger-limited
indian - challenger-limited
indian - challenger-limited
indian - challenger-limited
indian - challenger-limited
indian - challenger-limited
indian - challenger-limited
indian - challenger-limited
indian - challenger-limited
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2022
Garantie: 2 jr en 3 jr beperkt

NIEUW!! DE LAATSTE MODEL in prijs verlaagd Excl. afleverkosten
In verkoopprijs is de verlaging reeds verwerkt

2 jaar Fabrieksgarantie en 3 jaar aanvullend beperkt!

1768 cc V-Twin Power plus, koppel 178 Nm met 122 pk
Sleutelloos starten
Drie rijmodi, Regen, Standaard en Sport
Afstand afsluitbare harde zadeltassen
Cruise control en USB-laadaansluiting
6,5" luidsprekers van 100 watt
Helaas een klein krasje in de showroom opgelopen....

Wij zijn Indian Motorcycle exclusief dealer en hebben doorgaans alle Indian modellen in de showroom staan.

Ook hebben wij diverse modellen beschikbaar voor een testrit.

In onze showroom hebben wij de uitgebreide Indian kleding en accessoire collectie.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
De Jong Alphen BV
Zaagmolenweg 8
Alphen aan den Rijn
Plan de route
0172-492036
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieƫn te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2025 Motoroccasion