Nieuwsbrief:

HUSQVARNA  NUDA 900 R - 2014

Garantie: Ja
43941 Km
Rood/Wit
husqvarna - nuda-900-r
husqvarna - nuda-900-r
husqvarna - nuda-900-r
husqvarna - nuda-900-r
husqvarna - nuda-900-r
husqvarna - nuda-900-r
husqvarna - nuda-900-r
husqvarna - nuda-900-r
husqvarna - nuda-900-r
husqvarna - nuda-900-r
husqvarna - nuda-900-r
husqvarna - nuda-900-r
husqvarna - nuda-900-r
husqvarna - nuda-900-r
husqvarna - nuda-900-r
husqvarna - nuda-900-r
husqvarna - nuda-900-r
husqvarna - nuda-900-r
husqvarna - nuda-900-r
husqvarna - nuda-900-r
husqvarna - nuda-900-r
husqvarna - nuda-900-r
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Hele nette Husqvarna Nuda 900R uit 2014 met veel opties. Altijd zeer goed onderhouden en zeer recentelijk een grote beurt gehad incl. kleppen stellen en vervangen van de nokkenas ketting en spanner!!!

Opties:
Disclock
Val beugels
Verstrallers van Benali
Val bescherming
Custom kentekenplaat houder
Topkoffer drager 
Custom spiegels
Power Commander 6 getuned door VP Motorsport

  • SERVICE DOOR PASSIE





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
VP Motorsport

E-mail de aanbieder

Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion