Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Heb je interesse of vragen over deze motor neem dan contact op met:
Zwaan Motorsport.
Emmeloord Ecopark
Info@zwaanmotorsport.nl
Tel nr:0649310717
aflevering aan huis mogelijk
Inruil van motorfietsen mogelijk
Alle motoren worden geleverd met tien dagen gratis allrisk verzekering!
- Zwaan Motorsport
eco park 21 h
8305 bj emmeloord
0649310717
Info@zwaanmotorsport.nl
www.zwaanmotorsport.nl
Passie voor motoren - Wil je motor inruilen dit behoort ook tot de mogelijkheden hou dan rekening met handel/inruilprijzen.
Ruime financierings mogelijkheden via numotorrijden.nl
10 dagen allrisk verzekering via verzekerd motorrijden.
Heb je interrese neem dan contact met ons op!
Openingstijden:
maandag op afspraak
dinsdag op afspraak
woensdag op afspraak
donderdag 18:00-2100
vrijdag 9:00-21:00
zaterdag 9:00-17:00
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 2-cylinder, 4-stroke, parallel twin, vloeistofgekoeld |
Boring x slag | 68.8 mm x 68.8 mm |
Cilinder inhoud | 889 cc |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | Bosch-EMS met RBW |
Vermogen | 104 pk / 77 kW bij tpm |
Max. koppel | |
Koppeling | PASC? antihopping-koppeling, mechanisch bediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting, 520 X-Ring |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 19 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Chromium-Molybdenum stalen frame |
Vering voor | WP XPLOR-USD, Ř 48 mm, 240 mm veerweg |
Vering achter | WP Xplor PDS-schokbreker, 240 mm veerweg |
Remmen voor | 320 mm remschijf, Bosch 9.1 MP (incl. Cornering-ABS and offroad mode, disengageable) |
Remmen achter | 260 mm remschijf, Bosch 9.1 MP (incl. Cornering-ABS and offroad mode, disengageable) |
Voorband | |
Achterband | |
Wielbasis | |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 875 mm |
Drooggewicht | 215 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
 | Emmeloord, Flevoland |
 | 06-49310717 |
Een stukje historie: BMW in 1994 - Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken