Nieuwsbrief:

HONDA  XL 750 TRANSALP - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Pearl Deep Mud Gray
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De XL750 Transalp is een avontuurlijke touringlegende die uitgaat van toonaangevend vermogen en koppel. Het frame en de verbeterde prestaties van de ophanging maken de motorfiets uiterst wendbaar op de weg en geven je ook vertrouwen wanneer je off-road gaat. De aerodynamica en windbescherming nemen een sprong voorwaarts. Dat dankzij een krachtigere en opnieuw vormgegeven LED-koplamp en een windscherm vervaardigd uit hoogtransparant Durabio™, voorzien van een centrale doorstroomopening. Voeg daarbij een nieuw 5-inch TFT-display voorzien van Honda RoadSync Smartphoneconnectiviteit en de XL750 Transalp heeft maar één vraag voor je: hoe ver wil jij gaan?

Deze nieuwe XL750 in de kleur Pearl Deep Mud is uit voorraad leverbaar met 5 jaar Honda Garantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Benjan Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1928 - In 1928 nam BMW de Fahrzeugfabrik Eisenach (FFE) in Eisenach over. Vanaf dat jaar ging BMW “paren” van motorfietsmodellen maken: ongeveer gelijktijdig kwam er een zijklepmotor als toermotorfiets en een kopklepmotor als sportmotor op de markt. De eerste voorbeelden waren de R 42 en R 47 (1928-1929). Dit kon gemakkelijk en goedkoop door het "Baukastensystem", een modulair bouwsysteem waarbij op basis van een bestaand frame en motorblok door min of meer kleine wijzigingen (cilinders, zuigers en cilinderkoppen) een motorfiets met een heel ander karakter kon worden gebouwd. De boxermotoren werden in de inhoudsklassen 500 en 750 cc gebouwd. Vanaf het begin kon elektrische verlichting geleverd worden, maar vanaf 1928 werd deze standaard gemonteerd. Tot 1929 werden buisframes gebruikt, maar vanaf dat jaar waren de dubbele wiegframes als plaatframe uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion