Nieuwsbrief:

HONDA  VFR 800 VTEC ABS - 2005

€ 3.450,- € 3.950,-
Garantie: Nee
57703 Km
Zilver
honda - vfr-800-vtec-abs
honda - vfr-800-vtec-abs
honda - vfr-800-vtec-abs
honda - vfr-800-vtec-abs
honda - vfr-800-vtec-abs
honda - vfr-800-vtec-abs
honda - vfr-800-vtec-abs
honda - vfr-800-vtec-abs
honda - vfr-800-vtec-abs
honda - vfr-800-vtec-abs
honda - vfr-800-vtec-abs
honda - vfr-800-vtec-abs
honda - vfr-800-vtec-abs
honda - vfr-800-vtec-abs
honda - vfr-800-vtec-abs
honda - vfr-800-vtec-abs
honda - vfr-800-vtec-abs
honda - vfr-800-vtec-abs
honda - vfr-800-vtec-abs
honda - vfr-800-vtec-abs
honda - vfr-800-vtec-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Hele mooie  Honda VFR 800 ABS V-TEC


- Sportdempers 
- Topcase
- Getinte ruit 
 



  • Motor Outlet Deventer – scherpe prijzen, geen poespas

    Onze naam zegt het al: bij Motor Outlet koop je motoren tegen échte handelsprijzen. Geen inruil, geen garantie, gewoon zo mee voor een scherpe prijs. En wist je dat je bij ons ook terechtkunt voor motorkleding tegen de allerlaagste prijzen? Kom langs en sla je slag!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Outlet Deventer
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Evolution" betekent: Letterlijk evolutie. Gewichtige fabrieksbenaming voor het in 1983 uitgebrachte 1340CC motorblok van HarleyDavidson. De naam geeft aan dat dit motorblok het voorlopige einde van een ontwikkeling is, en wel van de v-twin kopklepmotor, waarvan de in 1936 geïntroduceerde *Knucklehead de eerste was. Daarna volgden de Panhead, van 1948-1967, en de Shovelhead, van 1968-1983. Harley-Davidson riep voor de ontwikkeling van het motorblok de hulp in van het Duitse Porsche-researchcentrum. Als opvolger van de Shovelhead is de Evolution een sneller, maar vooral een betrouwbaarder en onderhoudsvrijer motorblok. Dit verbeterde motorblok heeft in belangrijke mate aan het huidige succes van het Amerikaanse merk bijgedragen omdat een nieuwe groep kopers werd aangesproken naast de pur sang Harley-fanaten. Het Evolution motorblok kreeg al snel de bijnaam Blockhead, vanwege de hoekige vorm van cilinders en kleppendeksels. Inmiddels is de meest gehanteerde bijnaam echter Evo, waarmee alle Harleys met het Evolution-blok worden aangeduid
© 2000 - 2025 Motoroccasion