Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
HARLEY-DAVIDSON TRI GLIDE ULTRA CLASSIC FLHTCUTG
HARLEY-DAVIDSON TRI GLIDE ULTRA CLASSIC FLHTCUTG
€ 21.950,- p/mnd klik hier
2010, 14920 Km
HARLEY-DAVIDSON TRI GLIDE ULTRA
HARLEY-DAVIDSON TRI GLIDE ULTRA
€ 26.950,- p/mnd klik hier
2011, 32811 Mls
HARLEY-DAVIDSON TRI GLIDE ULTRA
HARLEY-DAVIDSON TRI GLIDE ULTRA
€ 23.999,- p/mnd klik hier
2014, 17477 Mls
HARLEY-DAVIDSON TRI GLIDE ULTRA
HARLEY-DAVIDSON TRI GLIDE ULTRA
€ 32.950,- p/mnd klik hier
2016, 19282 Km
HARLEY-DAVIDSON TRI GLIDE FREEWHEELER
HARLEY-DAVIDSON TRI GLIDE FREEWHEELER
€ 17.950,- p/mnd klik hier
2017, 15036 Km
HARLEY-DAVIDSON TRI GLIDE ULTRA
HARLEY-DAVIDSON TRI GLIDE ULTRA
€ 28.750,- p/mnd klik hier
2017, 20316 Km
HARLEY-DAVIDSON TRI GLIDE ULTRA CLASSIC FLHTCUTG
HARLEY-DAVIDSON TRI GLIDE ULTRA CLASSIC FLHTCUTG
€ 33.950,- p/mnd klik hier
2018, 27900 Km
HARLEY-DAVIDSON TRI GLIDE ULTRA 114
HARLEY-DAVIDSON TRI GLIDE ULTRA 114
€ 32.999,- p/mnd klik hier
2020, 9367 Mls
HARLEY-DAVIDSON TRI GLIDE ULTRA 114
HARLEY-DAVIDSON TRI GLIDE ULTRA 114
€ 31.495,- p/mnd klik hier
2021, 37229 Km
HARLEY-DAVIDSON TRI GLIDE ULTRA CLASSIC FLHTCUTG
HARLEY-DAVIDSON TRI GLIDE ULTRA CLASSIC FLHTCUTG
€ 39.950,- p/mnd klik hier
2021, 38776 Km
HARLEY-DAVIDSON TRI GLIDE FREEWHEELER
HARLEY-DAVIDSON TRI GLIDE FREEWHEELER
€ 43.795,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
HARLEY-DAVIDSON TRI GLIDE FREEWHEELER
HARLEY-DAVIDSON TRI GLIDE FREEWHEELER
€ 44.545,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
HARLEY-DAVIDSON TRI GLIDE FREEWHEELER
HARLEY-DAVIDSON TRI GLIDE FREEWHEELER
€ 44.545,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
HARLEY-DAVIDSON TRI GLIDE ULTRA CLASSIC FLHTCUTG
HARLEY-DAVIDSON TRI GLIDE ULTRA CLASSIC FLHTCUTG
€ 55.795,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
HARLEY-DAVIDSON TRI GLIDE ULTRA CLASSIC FLHTCUTG
HARLEY-DAVIDSON TRI GLIDE ULTRA CLASSIC FLHTCUTG
€ 56.545,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
HARLEY-DAVIDSON TRI GLIDE ULTRA CLASSIC FLHTCUTG
HARLEY-DAVIDSON TRI GLIDE ULTRA CLASSIC FLHTCUTG
€ 56.545,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
HARLEY-DAVIDSON TRI GLIDE ULTRA CLASSIC FLHTCUTG
HARLEY-DAVIDSON TRI GLIDE ULTRA CLASSIC FLHTCUTG
€ 57.345,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
HARLEY-DAVIDSON TRI GLIDE ULTRA CLASSIC FLHTCUTG
HARLEY-DAVIDSON TRI GLIDE ULTRA CLASSIC FLHTCUTG
€ 57.795,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
HARLEY-DAVIDSON TRI GLIDE ULTRA CLASSIC FLHTCUTG
HARLEY-DAVIDSON TRI GLIDE ULTRA CLASSIC FLHTCUTG
€ 58.545,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
HARLEY-DAVIDSON TRI GLIDE ULTRA CLASSIC FLHTCUTG
HARLEY-DAVIDSON TRI GLIDE ULTRA CLASSIC FLHTCUTG
€ 58.545,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van HARLEY-DAVIDSON
© 2000 - 2025 Motoroccasion