Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SPORTSTER IRON 1200 XL 1200 NS - 2020

Bouwjaar:
2020
Kleur:
VIVID BLACK
Vermogen:
45 kW
Teller:
26.144 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie 3 maanden
harley-davidson - sportster-iron-1200-xl-1200-ns
harley-davidson - sportster-iron-1200-xl-1200-ns
harley-davidson - sportster-iron-1200-xl-1200-ns
harley-davidson - sportster-iron-1200-xl-1200-ns
harley-davidson - sportster-iron-1200-xl-1200-ns
harley-davidson - sportster-iron-1200-xl-1200-ns
harley-davidson - sportster-iron-1200-xl-1200-ns
harley-davidson - sportster-iron-1200-xl-1200-ns
harley-davidson - sportster-iron-1200-xl-1200-ns
harley-davidson - sportster-iron-1200-xl-1200-ns
harley-davidson - sportster-iron-1200-xl-1200-ns
harley-davidson - sportster-iron-1200-xl-1200-ns
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
TE KOOP
Zeer Nette Iron Sportster
Van Eerste Eigenaar
Nederlandse motor
In de kleur Vivid Black
Eerste Toelating : 13-08-2020
Tellerstand 26144 Km
5HD1LP347LS428103
Deze Motor is voorzien van : 
* ABS
* Screamin Eagle Chisel Extreme Billet Air Cleaner Kit 
* Screaming Eagle Cannon Slip-on mufflers
* Dynojet Power Vision 
* Forward Control kit Black
* XL Saddlebags Large Capacity 
* Turn Signal Bar Kit 
* Engine Guard Black
* Hardware Docking kit
* Detachable Solo Rack Gloss black

* Adjustable Highway Peg Mounting Kit Gloss Black
* RAM Mounting kit voor telefoon
* Garmin Zumo Navigatie
* Totaal voor meer dan € 3600,- aan accesoires
Voor Meer Info :
A3 Motoren
Gebbelsweg 19
6035 EA
Ospel
06-30410460





 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
A3 Motoren
Gebbelsweg 19
Ospel
Plan de route
06-30410460
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn al­tijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het reali­seren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouw­kundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza op­getrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte ben­zinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties ko­men er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer niet­temin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meer­derheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare com­ponenten tot één geheel te integreren.
© 2000 - 2025 Motoroccasion