Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  ROAD KING CLASSIC FLHRCI - 2005

Bouwjaar:
2005
Kleur:
Lava red sungloss
Vermogen:
Teller:
63.909 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Specificaties FLHRC Roadking classic

- 1450 cc
- 5 versnellingen
- Injectie
- Detachable windscherm
- Dubbele voorrem
- Cruise control
- Windschermtas
- Valbeugel voor
- Highway pegs
- Valbeugels achter
- Leren koffers
- Two up Roadking zadel
- Sissybar ( vast)
- Bagagerek
- Passenger floorboards

Te koop in opdracht van klant. Roadking classic uit 2005. In 2009 door ons geleverd, en 15 probleemloze dienstjaren achter de rug bij dezelfde eigenaar. Nokkenaskettingspanners reeds vervangen.Deze motor behoort niet tot onze bedrijfsvoorraad. Daardoor is inruil niet mogelijk, en valt de motor niet onder onze normale garantievoorwaarden.

 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Harliepleats
Bolswarderweg 4-A
Exmorra
Plan de route
0515-573899
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion