Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Fabrieksgarantie: 24 maanden
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor
Vloeistofgekoelde tweecilinder 937 cc Desmodromic 11° Testastretta motorblok
Boring x slag
94 mm x 94 mm
Cilinder inhoud
937 cc
Comp. verhouding
13.3:1
Kleppen
Brandstof toevoer
Bosch elektronisch brandstofinjectiesysteem, Ø53 mm gasklephuizen met ride-by-wire systeem
Ontsteking
Vermogen
110 pk / 81 kW bij 9250 tpm
Max. koppel
92 Nm bij 6500 tpm
Koppeling
Versnellingsbak
6 VERSNELLINGEN
Verhouding
Overbrenging
Ketting
Starter
electrisch
Tankinhoud
21 liter
Topsnelheid
ABS
ja
Frame
Stalen buisconstructie
Vering voor
46 mm upside down
Vering achter
monoshock
Remmen voor
Remmen achter
Voorband
spaakwielen, 21 vooraan
Achterband
18 achteraan
Wielbasis
1608 mm
Lengte
Breedte
Hoogte
Zithoogte
875 mm
Drooggewicht
Leverbare kleuren
RR22, STAR WHITE SILK
Beschrijving
Ontdekking. Plezier. Prestaties. En een groot verlangen om te vertrekken naar de horizon. De identiteit van deze motorfiets laat geen ruimte voor twijfel: alleen al door er naar te kijken, brengt het je in de sfeer van Dakar racing.
DesertX is de eerste moderne Ducati met een 21 voorwiel en 18 achterwiel, lange slag vering en een nieuw frame speciaal ontworpen voor de off-road ervaring.
De nieuwe RR22-kleurstelling, geïnspireerd door die van de Audi RS Q e-tron die deelnam aan de laatste Dakar, vormt een aanvulling op het Star White Silk kleurenschema.
Bij Goedhart vind je hem Wat vind ik mooi? Wat is verstandig? Past deze motor wel bij mij?
Allemaal vragen die een rol spelen bij de aanschaf van een nieuwe motorfiets. Ons deskundige verkoopteam helpt u graag de juiste motorfiets te vinden voor vele tevreden motorkilometers.
Een stukje historie: TRIUMPH in 1983 - De Meriden schuld bereikt in 1980 de 2 miljoen pond. In oktober scheld de Britse regering Triumph een schuld kwijt van 8,4 miljoen pond maar laat een schuld openstaan van nog een twee miljoen pond aan de Britain's Export Credit Guarantee Dept. Triumph gaat in de volgende jaren met verschillende modellen experimenteren maar de schulden zijn niet meer weg te werken. De productie van de Bonneville werd gestaakt in 1983 doordat het bedrijf in de herfst failliet raakt.
In hetzelfde jaar flirt de pennyloze firma met een overname van de Hesketh motorfiets. Sterker nog, men neemt een Hesketh model en verkoopt deze met Triumph emblemen erop.