Nieuwsbrief:

Verduyn Ducati Specialist

Bij Verduyn Ducati Specialist hebben wij altijd prachtige Ducati occasions staan. Heb je interesse in een Ducati maar heb je nog vragen of wil je meer weten? Neem dan gerust contact met ons op.
Alle motoren van Verduyn Ducati Specialist
15 motoren gevonden
DUCATI 996
DUCATI 996
€ 14.500,- p/mnd klik hier
2001, 4312 Km
DUCATI 916 SENNA
DUCATI 916 SENNA
€ 28.500,- p/mnd klik hier
1995, 0 Km
DUCATI MONSTER 821
DUCATI MONSTER 821
€ 8.250,- p/mnd klik hier
2015, 24358 Km
DUCATI 1198
DUCATI 1198
€ 10.250,- p/mnd klik hier
2010, 42759 Km
DUCATI DIAVEL V4
DUCATI DIAVEL V4
€ 24.000,- p/mnd klik hier
2023, 6139 Km
DUCATI PANIGALE 1199  R
DUCATI PANIGALE 1199 R
€ 20.450,- p/mnd klik hier
2013, 13779 Km
DUCATI M S2R 1000
DUCATI M S2R 1000
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2006, 35648 Km
DUCATI STREETFIGHTER V4S
DUCATI STREETFIGHTER V4S
€ 23.950,- p/mnd klik hier
2021, 3680 Km
DUCATI M 1100 S
DUCATI M 1100 S
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2009, 14898 Km
DUCATI MULTISTRADA 950 S
DUCATI MULTISTRADA 950 S
€ 14.750,- p/mnd klik hier
2020, 15703 Km
DUCATI MONSTER 1200 R
DUCATI MONSTER 1200 R
€ 13.250,- p/mnd klik hier
2017, 32098 Km
DUCATI MULTISTRADA 950 S
DUCATI MULTISTRADA 950 S
€ 14.750,- p/mnd klik hier
2021, 16208 Km
DUCATI PANIGALE V4 S
DUCATI PANIGALE V4 S
€ 27.950,- p/mnd klik hier
2023, 3334 Km
DUCATI DIAVEL TITANIUM
DUCATI DIAVEL TITANIUM
€ 15.250,- p/mnd klik hier
2015, 33660 Km
DUCATI MULTISTRADA 1200 S PIKES PEAK
DUCATI MULTISTRADA 1200 S PIKES PEAK
€ 11.750,- p/mnd klik hier
2013, 24985 Km
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geƫxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion